Sex på offentliga platser
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
Underbart att knulla i vattnet..längar till det blir badtemperatur igen
Med mitt ex: I en park mitt inne i stan efter krogen. Blev ej påkommen. Vid en strand. Blev ej påkommen. Med min man: Vid ett dagis sent på kvällen. Dagiset ligger precis vid vägen där det är ganska mycket trafik. Så fort det kom en bil slutade vi upp. Blev ej påkommen. Tror det mer såg ut som om vi gjorde inbrott :)
Älskar att ha sex på vår härliga nakenstrand =) Andra badar naket där och jag har sett andra ha sex samt runka. En man kom en gång fram till oss och undrade om han fick titta på.
i en park,vid en sjö,på en strand,i ett båthus,biograf,bil
Sex på motorhuven på min bil vid en strand, Avsugen i tält med folk i , avsugen på en parkbänk i parken, avsugen på mcDonalds, avrunkad inne på krogen(ej till slutet:)), avrunkad på en klubb i Bulgarien, sex i hytt hytt med folk i på Cinderella.....:)
Just ja avrunkad under Mötley Crue:s spelning på sweden rock -05
Jag är säkert inte mer omoralisk och promiskuös än andra, men när man inventerar sina syndiga (och roliga) minnen blir det en del. Som för de flesta av oss. Offentlig & upptäckt:
1. påsatt i lägenhetstrappa en sen natt längst upp vid vindsingången. Som vi trodde var säker. Stod och höll mig mot trappräcket när vindsdörren plötsligt öppnas ca 03:30 och ett tidningsbud kommer ut! Tydligen fanns det någon genomgång mellan trappuppgångarna via vinden. Han sa något ohörbart typ ”Hoppla!” och rann nedför trappan. Vi började gapskratta…
2. avsugning på bio, bakersta raden, men folk på samma rad längre bort hade koll.
3. påsättning i bås på herrarnas toalett på bio, hela jävla båset skakade och muntra tillrop utifrån hördes
4. provhytt på HM, Triangeln/Malmö, där en kille låg på golvet i hytten bredvid (!) och glodde på vår påsättning genom mellanrummet mellan avskiljande vägg och golv. Uppfinningsrikt!
5. på Lidingökursgården Skogshem & Wijk, då vi på kvällen tramsade iväg i någon avsides konferenskorridor och han satte på mig, där jag stod lutad mot väggen. En förbipasserande hotellstäderska kom plötsligt ut från ett rum, vände direkt på klacken och gick in igen!
6. runkade av min dåvarande på ett inrikesflyg, killen som satt på tredje plats på vår rad tittade muntert, trots att det skedde under min killes jacka utom synhåll
7. på en balkong på en spansk semesterort, där någon spansk kvinna efter ett tag kom ut och skrek och hytte med näven åt oss, precis när det gick för killen.
8. sommarpåsättning Kärnan, Hbg (bra med kort kjol), tre försök gjordes och lyckades, men bröts varje gång vi upptäcktes. Försvann sedan ned istället.
9. jag blev smekt till orgasm under kjolen sittandes på Speaker’s Corners uteservering i Landskrona och paret vid bordet bredvid hade väldigt bra koll.
10. sög av min dåvarande i bil (han körde) och vid ett rödljus körde en buss upp på bilens vänstra sida, där passagerarna fick fri insyn till min behandling
11. avsugning på buss, där gubben på sätet framför satt halvvänd i sätet och glodde genom springan mellan sätena
12. handicaptoaletten på Umeås flygplats, där man bankade på dörren och skrek ”Skaffa ett rum!”.
13. Bauhaus mest avlägsna avdelning, Center Syd, Löddeköpinge, snabbt påsatt av ren illvilja. Ett pensionärspar gick förbi oss med kundvagn på avstånd. Mannen i paret återvände sekundrar senare och stod och glodde på några brädor i ca 30 sekunder, sedan ropade hans fru på honom!
Stämplad som slyna nu eller bara sexglad sommarsvensk (hoppas det senare)? Hoppas fler delar med dig, det här är ju enbart munter läsning!
I en undangömd glänta på botaniska trädgården i göteborg.. :O
Oj!
1. på ett berg mitt på dagen när vi var iväg och bada, en segelbåt åkte förbi med kikare.
2. Utanför en kyrka, hade stor publik som apploderade glatt!
3.enkulle precis jämte en väg med massa trafik, dom var nog nöjda ;)
4.balkongen med folk mittimot som titta glatt.
5. i en buske bakom en idrottshall.
sen minns jag inte mer, men sex ute är så underbart och det ger sån spänning idet hela ;)