• Anonym (Vill ha tips)

Sex på offentliga platser

Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?

• Svar på tråden Sex på offentliga platser
  • Wild horses
    Magnificent skrev 2010-07-30 09:58:28 följande:
    Beautiful! Center Syd rocks!
    Faber skrev 2010-07-29 14:43:23 följande:
    Vill bara påpeka att jag som barn sprang på ett par som knullade i skogen. Jag har inte förträngt det, ej heller behövde jag gå i terapi, Vad som hände blev att vi i kompisgänget hade något att prata om i veckor framåt.

Förr i världen bodde man trångt, det var inte ovanligt att barnen fick ligga och höra på när föräldrarna roade sig. Ej heller den generationen verkar traumatiserad.
    Skönt att höra, Faber. Jag var allvarligt orolig för dig där en stund. Tror inte heller att det går omkring en traumatiserad generation därute. Jag kan tänka mig att polismannen som mottar en anmälan om "Nu får ni faktiskt slå på blåljusen och rycka ut! Det står ett par och har sexuellt umgänge i min trappa! Tänk att min son ska behöva få se sådant!" möts av ett formellt "Jaha, och vad är adressen?" medan polismannen inombords suckar tungt och tänker "Om människor kunde tagga ner lite" innan han ropar ut rikslarm (skit i Palmemördaren) för denna incident, som ju är en klar Prio 1-anmälan. Ha en bra dag, Faber!

- Se nu till att kom i rödaste rappet! Och jag menar inte er i trappan, utan polisen! Seså!
    LOL!!! Skrattande I wanna make love to your brain!!!
  • Anonym

På en filt innan John Fogerty-konserten på Sofiero i Helsingborg för några veckor sen. Jag satt i min killes knä och efter ett tag lirkade jag in den. Gjorde bara minimala rörelser utan att röra hela kroppen och jag tror vi var diskreta. Dessutom var folk runtomkring så upptagna av sina egna grejor och vissa gjorde säkert precis samma sak som vi. Också blivit smekt till orgasm under en (tråkig) teaterföreställning, där det var ganska tunt med folk. Sugit av på bio, i bil och på badstrand (mycket folk!), runkat av på buss, knullat i en hammock hos några kompisars föräldrar där en äldre man som cyklade förbi utanför häcken stannade och stod och kollade oss, hade så häftigt sex i den övre av en våningssäng på ett billigt polskt motell att sängbotten sprack och vi nästan ramlade igenom, knullat på en innergård en natt lutad mot en mattpiskeställning som gnisslade så att en boende öppnade fönstret och skrek åt oss (vi försvann), ridit en kille i Kärlekstunneln på tivoli och också kommit på kompisar som haft sex (på bio med en tjejkompis och hennes kille sög hon av honom medan jag satt bredvid henne) i bilar, klassrum, toaletter osv.

• Faber

Kan ni inte filma erat pippande och lägga ut på nätet? Mera offentligt kan det ju näppeligen bli.

• Anonym
    Anonym (men ööö) skrev 2010-07-28 22:07:43 följande:

Jag vet att jag är dötrist nu, men funderar ni aldrig på att folk kanske inte VILL se eller märka att ni håller på?
    Jag skulle tycka det var svinäckligt och störande om nån höll på när jag låg och skulle sova i närheten. Eller kollade på bio, åt, badade eller vad som. Bara för att ni är på humör kanske er omgivning inte är det. Kanske de blir äcklade och stötta?

Fattar poängen med ute-sex, har också haft och gillat det, men är väldigt noga med att leta upp ett privat ställe där chanserna att bli påkommen är minimala. Inte i en j-a hiss som öppnas inför en barnfamilj Förvånad och inte på Bauhaus (!) och inte på en middag! Bara riktigt pinsamt ju!

Blärk!

Gud det som e så härligt med offentliga platser. Jag skulle inte ha något emot att upptäcka ett annat par någonstans.. Kanske grannarna kunde köra lite högljudd sex ikväll härligt det skulle va.
  • Anonym

I havet, lite längre ut där vi var mer ensamma.
    Sugit av killen flera ggr på vägen hem från götebärg när han körde, även att han pullar mig och smeker.
    På bilhuven vid sidan av vägen.

Det är något visst med ha sex på offentliga platser. Det är mer spännande och får nästan lättare att få orgasm (oafl jag)
    mmmmmmmmmmmmmmm *våååt*

• Anonym
    Faber skrev 2010-07-30 21:55:26 följande:
    Kan ni inte filma erat pippande och lägga ut på nätet? Mera offentligt kan det ju näppeligen bli.
    Nja, det där är ju inte samma sak. När jag haft sex utomhus har det aldrig varit något planerat eller min mening när vi begav oss hemifrån. Det är ju det spontana som är det viktiga! Att det sedan ibland blivit utomhus eller inomhus på s k offentlig plats betyder inte att jag skulle lägga ut något film på nätet. Det är för mig två skilda saker. Lägger du ut en film på nätet ber du ju medvetet om offentlighet. Försöker du ha sex diskret eller avskilt någonstans ute för att ni båda blev så kåta och bara Måste, så är det en annan sak. Jag har i varje fall inte sex utomhus för att bli upptäckt eller sedd av någon annan, även om det säkert finns de som vill det när de kör igång utomhus. För mig finns det ingen offentlighetstörst på det sättet. Aldrig film på nätet, som ju tillika kan hamna hemma hos ens bästa vänner eller släktingar, aldrig nakenbilder på nätet. Däremot gärna en påsättning när lusten faller på och om det händer när vi är ute, well, leta efter närmsta buskage...
  • Anonym

Ute i skogen när vi tog en promenad och bara kåtade upp varann med en massa prat, tills vi inte stod ut längre. Han har smekt mig otaliga gånger på bio och vid middagar och jag har gjort mitt bästa för att hålla a straight face. Jag har sugit av honom i bl a provhytt, på bio, i bilen. Satt på varann i en vägkant medan en bonde körde sin traktor längre bort, men inte avvek från sitt plöjningsmönster (det gjorde inte min kille heller). Försökt haft sex på toaletten på ett SAS-inrikesflyg, men det slutade i skrattanfall eftersom toaletten var så minimal (hur f-n ska två personer kunna fixa det?). Lyckades dock bättre på ett flyg till Barcelona (betydligt rymligare!). I trädgården hos en kompis, skönt bakifrån, medan grannarna hade barnkalas och ljudet från det gjorde att jag inte behövde vara jättejättetyst. Det där med hiss: min man försökte (välkommet) sätta på mig tre ggr då vi åkte hiss, men avbröts alltid av påstigande. Plus att hissarna idag går alldeles för fort. På en strand full med folk där vi smet iväg bakom någon sanddyn och han satte på mig. Folk sprang förbi på kanten ovanför oss en bit bort, men ingen verkade märka något. Tvärtemot en gång i bilen på en parkering ute vid ett gammal slott vi besökt för rundtur och fika, då jag bara varit så kåt hela dagen. Jag sög min man innan vi fällde sätet och jag satte mig på honom (nej, jag är inte 135 cm lång, vi har en Ford Kuga)(modell större stadsjeep). Då stod det en man i 45-50-års-åldern vid bilen intill några meter bort och runkade! Han fick väl nån connection där och vi brydde oss inte. Koncentrerade oss på varann istället, men åskådaren höll på ett bra tag tills vi släppte honom med blicken. Känner mig varken dum, kränkande eller äckelframkallande, men hoppas att jag inte har traumatiserat någon. Jag har faktiskt högskolepoäng.

• Anonym (minnesvärt)
    Anonym skrev 2010-07-31 08:23:57 följande:
    I trädgården hos en kompis, skönt bakifrån, medan grannarna hade barnkalas och ljudet från det gjorde att jag inte behövde vara jättejättetyst.
    Haha, minns när vi hade barnkalas hemma och alla ungarna var ute i trädgården och stojade medan min man satte på mig bakifrån vid spisen i köket. Det kanske var ni som var i huset intill då? Flört Var på bio igår och såg "Inception" (lååång film) och jag sög av honom (satt långt bak vid kanten och min man hade fyra tomma platser bredvid sig). Någon såg oss säkert, men i alla fall: när det gick för honom i min mun pumpar han ut troligtvis sitt livs största sats, flera sprut och det fortsatte bara banne mig! Jag gjorde mitt bästa för att svälja, men fick ett nytt sprut rätt i svalget och fick världens hostattack, självklart i ett hyfsat tyst avsnitt av filmen. När jag snabbt drog bort ansiktet från hans kuk fick jag tillika ett sista sprut (?) på hakan. Jag satt med händerna för munnen och försökte få tillbaks min normala andning i flera minuter (ni vet det där hrrrr-harklandet). Min make var lika förvånad över mängden han släppte loss. Måste vara filmen. Den rekommenderas!
  • Anonym

En färskning: blev skönt påsatt igår på en nattklubb i centrala Malmö, klassiskt inne på tjejernas toa. Var nog inte så diskreta i båset som vi trodde, eftersom det var en massa fnitter därute och också kommentarer. En tjej knackade på dörren och sa "Skynda på lite nu, så kan han ta mig sen" och en annan sa "Fan vad taskigt att göra det härinne och jag som inte har haft nån tur ikväll". Av vår tänkta snabbis blev det en långis, men det var SÅ skönt och atmosfären därinne tydde inte på att nån tog illa upp. Lite svårt att gå ut sedan, värst för killen. Gällde att hitta ett hyfsat tyst ögonblick (yeah right), men det möttes bara av glada tillrop. En tjej sa till honom när vi skulle smita ut diskret, "Men hallå där, har du inte kommit fel?" och då sade en annan tjej "Nej du, jag tror han har kommit PRECIS rätt!". Många skratt och urskön påsättning!

• Magnificent
    Anonym skrev 2010-07-31 10:04:02 följande:
    En färskning: blev skönt påsatt igår på en nattklubb i centrala Malmö, klassiskt inne på tjejernas toa. Var nog inte så diskreta i båset som vi trodde, eftersom det var en massa fnitter därute och också kommentarer. En tjej knackade på dörren och sa "Skynda på lite nu, så kan han ta mig sen" och en annan sa "Fan vad taskigt att göra det härinne och jag som inte har haft nån tur ikväll". Av vår tänkta snabbis blev det en långis, men det var SÅ skönt och atmosfären därinne tydde inte på att nån tog illa upp. Lite svårt att gå ut sedan, värst för killen. Gällde att hitta ett hyfsat tyst ögonblick (yeah right), men det möttes bara av glada tillrop. En tjej sa till honom när vi skulle smita ut diskret, "Men hallå där, har du inte kommit fel?" och då sade en annan tjej "Nej du, jag tror han har kommit PRECIS rätt!". Många skratt och urskön påsättning!
    "och då sade en annan tjej "Nej du, jag tror han har kommit PRECIS rätt!". "
    I'm guilty. Det var jag som sa det. Vill också bekräfta dina redovisade misstankar om att ni inte var lika diskreta som ni trodde: när jag gick in där mötte jag två tjejer på väg ut som sa "Du får nog hålla dig, för det är två som knullar på den ena toaletten". När man satt på toaletten kändes det som om hela väggsystemet gungade (tänk Ålandsfärjan i sjögång) pga er. Och trots pumpande technomusik från ett av dansgolven på avstånd samt tjattret bland oss som stod där hördes tydligt ljudet från honom när han stötte emot din bak (I guess bakifrån?) i det där klatschande ljudet. Ditt "Var är min sko?" minns jag också. Inget av detta är någon kritik, bara glada iakttagelser från ett så-nära-ögonvittne-man-kunde-komma vad gällde er lilla uppvisning. Jag antar att den röda färgen på era kinder när vi kom ut var minst lika mycket från avdomnad upphetsning som från att ni rodnade... Keep up the good work! Åh nej, nu måste jag väl gå i terapi för det här...
Svar på tråden Sex på offentliga platser