Sex på offentliga platser
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
Självklart ????
Ibland bjuder jag på mig själv ????
Fan, vill ju ha mitt hårda paket från tomten så måste va snäll å ärlig...
"Önskar sååå efter den"
Älskar att ha sex utomhus !
Första gången var rätt länge sen, utanför Sätra badet (Stockholm). Jag och mitt ex gick från stranden in mot "skogen" och hade sex där. Vi hade ju badkläder på oss så allt åkte av rätt snabbt på mig och vi har helt nakna. Såg att det var ett äldre par som gick förbi och rastade sina hundar. De sa inget, tittade lite och gick vidare.
Har även haft sex i bilen på parkeringen utanför Centralstationen i Stockholm. Måååånga gick förbi, men vet inte om nån såg vad vi gjorde hehe.
Slampigaste var nog på kryssningen, jag hade på mig en lång tub klänning, och hade inget under. Först på discot smekte mitt ex mig när vi satt och tittade på alla som dansade. Sen när discot var slut, gick vi upp till näst högsta däck och där knullade han mig när jag var lutat mot en spelmaskin. Klänningen drog han ner så bröstet var ute och hela rumpa och fittan var synlig för alla. Några killar gick förbi, stannade och tittade på oss, men jag var så kåt att jag märkte knappt de. Kan tänka mig att de njöt av det de såg =) Kom senare på att kameran var riktat mot oss, så de som kollade hade nog rätt trevligt med haha.
Sugit av min man på en rastplats längst motorvägen.
En gång vid en å i ett parkområde i utkanten av stan. Det var tätt med vegetation längs stranden, men vid en glänta la jag och min fru oss på gräset några meter upp från stranden. Det var soligt, varmt och alldeles lugnt. Inga andra inom synhåll. Vi började smeka varandra. Hon hade inga trosor under den korta klänningen vilket gjorde mig störtkåt på direkten.
Hon plockade fram min kuk och snart var vi igång. Men efter en stund knep hon ihop benen och viskade: En båt. Det hade kommit en båt med tre metande gubbar glidande nedför ån, som nu låg bara ett par meter ut från stranden vid vår glänta. Dom tittade, men sa inget.
Jag var så kåt så jag ville fortsätta, men frun ville inte, så vi letade oss ett annat ställe att fortsätta på. Väl så offentligt och riskfyllt, men ingen upptäckte oss där.
Med mitt ex:
Sög av Lover i baksätet på en taxi i går kväll. Fick svälja det hela, inte mycket att välja på! Men det har jag inga problem med
Sög av Lover i baksätet på en taxi i går kväll. Fick svälja det hela, inte mycket att välja på! Men det har jag inga problem med
Har haft sex på balkongen...mitt i stan...efter middag och vin.... även på en klippa...vi blev påkommna..blev ännu mer tänd..
Var på semester i Turkiet o badade i havet mitt på dagen tillsammans med alla andra.
Jag o min man hade sex i havet o vi avslutade med att ha analsex. Kan säga att det var nog både en o annan som såg detta. Dessutom är jag ganska kort(160cm) så vi var inte då långt ut.
Älskar att ha sex utomhus !
Första gången var rätt länge sen, utanför Sätra badet (Stockholm). Jag och mitt ex gick från stranden in mot "skogen" och hade sex där. Vi hade ju badkläder på oss så allt åkte av rätt snabbt på mig och vi har helt nakna. Såg att det var ett äldre par som gick förbi och rastade sina hundar. De sa inget, tittade lite och gick vidare.
Har även haft sex i bilen på parkeringen utanför Centralstationen i Stockholm. Måååånga gick förbi, men vet inte om nån såg vad vi gjorde hehe.
Slampigaste var nog på kryssningen, jag hade på mig en lång tub klänning, och hade inget under. Först på discot smekte mitt ex mig när vi satt och tittade på alla som dansade. Sen när discot var slut, gick vi upp till näst högsta däck och där knullade han mig när jag var lutat mot en spelmaskin. Klänningen drog han ner så bröstet var ute och hela rumpa och fittan var synlig för alla. Några killar gick förbi, stannade och tittade på oss, men jag var så kåt att jag märkte knappt de. Kan tänka mig att de njöt av det de såg =) Kom senare på att kameran var riktat mot oss, så de som kollade hade nog rätt trevligt med haha.
Sugit av min man på en rastplats längst motorvägen.