Sex på offentliga platser
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
Älskar att ha sex på offentliga platser, har haft det både i en park på gräset, vid en sjö under ett träd där det var fest, i havet mot en brygga en sommarkväll samt på en annan brygga i månskenet
Tja, jag har poserat för nakenfoto i ett känt vattenfall en tidig morron och vi hade sex där efter det.
Utegym, slottspark, brunnspark, naturreservat, kolonistuga, brygga, strand...
Har blivit både hörd och sedd ett par gånger men det struntar vi i, vi har försökt hålla oss undan/på udda tider och det är det som räknas (vs anmälan för förargelseväckande beteende).
Är du ute och dräller med hunden i buskarna kl 7 en söndagmorron får du faktiskt skylla dig själv om du får se nåt, vi var inte synliga från stigen.
Knullade med en gym-flirt inne på gymmet en tidig morgon. Många bra bänkar och positioner. Härligt spännande och upphetsande!
Knullade med en gym-flirt inne på gymmet en tidig morgon. Många bra bänkar och positioner. Härligt spännande och upphetsande!
I vardagsrumsfönstret hos en fd kk.
Han tog mig bakifrån, det var stora fönster och grannar runt omkring..
Har hänt att vi haft utomhus på sommaren och i bilen.
Jag står på alla fyra i dörröppningen och kan knullar mig bakifrån.
Har hänt att vi haft utomhus på sommaren och i bilen.
Jag står på alla fyra i dörröppningen och kan knullar mig bakifrån.
Hade sex på universitetets toalett med en kursare mitt under en föreläsning. Annars utomhus och i skog.
Vårt mest vågade är i bubbelpoolen på ett badhus, med skydd av bubblorna pumpade jag på framför henne, bara vi i bubbelpoolen. Många människor i vanliga poolen bredvid. Förstår idag inte hur vi vågade.
I utepoolen på ett hotell där alla kunde se på men gjorde det lite diskret så ingen skulle märka det.
Tog fd fru bakifrån på semester ?mot ett balkongräcke bakifrån när några andra gick förbi och hälsade. gonatt .. massa gröna växter och mörkt ute. samt dom tittade uppåt och såg bara armarna över räcket med ett vinglas
hennes första instinkt var att springa in men svårt med byxorna runt fötterna och en snopp i sig.. så hon fick snällt stå kvar och småprata. med mig smekande på klitoris ..
Nej, det har jag inte haft och kommer inte att ha heller.