Sex på offentliga platser
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
Mycket rolig tråd! Inser hur fullkomligt normal jag är som sugit av min kille på bio (filmen var dålig) och även på bussen (flygbussen till Sturup rekommenderas) OCH när en annan kille använde sina tår på mig under bordet på Pers Krog i Malmö (där jag satt mittemot honom med kjol) OCH när vi trodde oss hittat ett lugnt ställe på Sibbarpsbadet och han satte på mig bakifrån när vi upptäckte ett par i 50-års-åldern som stod typ 20 meter därifrån och höll på att låsa sina cyklar OCH Malmöfestivalen för några år sedan då vi gick undan på någon slags innergård vid Rådhuset/Malmö tingsrätt där det fanns ett klockspel och satte igång i tron att huset där bara var kontorslokaler. När jag kollade upp såg jag två personer i två olika lägenheter (troligtvis) stå och kolla oss. En applåderade! OCH när vi hetsat varann så länge i bilen att vi var tvungna köra in på gamla IKEA:s parkering i Malmö (som hade hunnit stänga), rusa in i kundvagnsbåset och sätta på nästan samtidigt som det kom en bil körande runt på parkeringen med "Övningskör" bak på med en kille och en tjej i som klart och tydligt såg vad vi höll på med och som nog tog ett extra varv för säkerhets skull. Himla kul tråd och WOW! vad man minns grejor!
Sex offentligt? Jajamen!
hade ett ex för ett antal år sedan som var rätt så galen i det (och ganska kåt och ohämmad av sig...)
tog henne bakifrån på ett fält utanför Lund, det kom en gubbe med hund och vi avbröt...
sedan hade jag en lägenhet med en schysst balkong ett tag, där har det hänt grejer... tog en tjej bakifrån där, blev avsugen, slickade henne osv...
jo, att någon kan se (och bli upphetsad) eggar ju. Barnfamiljer eller andra som inte gillar att titta är avtändande. Nakenbad hade nog varit coolt, får se om vi tar oss ut till svanrevet nån gång... ;)
Kom ju på en till! I pariserhjulet i Malmö Folkets Park! Jag satt i knäet på honom, kjolen lätt uppe. Allt okey när vi var högst upp, men när hjulet sedan började röra sig nedåt kunde ju alla se hur jag satt i hans knä. Höll dock masken tills vi kom upp igen, men tredje nedgången blev det för mycket för min kille... Skön, spontan sommarsex!
Urkul tråd!!! Och vad vi alla är lika, hörni! Spontankåta på nåt skönt Svenssonsätt och det bara är så jäkla cute! Sällar mig till mina jämlikar betr bio, buss, bil ("B" verkar vara en bra begynnelsebokstav för ställen, även om jag inte prövat Bauhaus som någon gjort här)(än), provhytt och toalett. Mest pinsamma upptäckten var ett försök att ha sex i en hiss och hisshelvetet inte alls gick för ändamålet långsamt, utan i raketfart och Pling! öppnades dörrarna och där stod någon barnfamilj, medan jag hade kjolen uppdragen och...ja, ni fattar. Det där ursäktande skrattet, "åh, hehe", och sekunderna innan dörrarna på nytt stängdes var en evighet. Också en gång på en strand där jag, superduperdiskret, satte mig på dåvarande pojkvännen i tron att det såg ut som om vi skojade. En kompis ringde mig på mobilen efter en stund och sa "Vi sitter 20 meter från er och t o m härifrån kan jag se vad ni gör!". Man tror man har koll. Och sist, en gång på Pågatåget på väg till Ystad en natt mitt i veckan, då vi helt enkelt var tvungna att ha varann och gjorde det stående längst bak i tåget. Vi var rätt ensamma i tåget och väldigt inne i vad vi höll på med. Plötsligt kom den kvinnliga konduktören och sa "Biljetterna, tack" och sedan världens underbaraste sneda leende och "Ja, när ni har tid sedan" varpå hon vände sig om och gick. När vi var klara gick vi och satte oss, men biljetterna slapp vi visa. Vi försökte inte ens och hon bara log när hon gick förbi. Tack Skånetrafiken!
Rolig tråd med roliga historier!
På stranden och i hotellets pool i mina yngre dar vid tonårsresa till Kos.
Märkligaste och kanske mest minnesvärda var när jag stod på dansgolvet och för mig då en mogen kvinna tog min hand, tittade mig i ögonen och sa rätt och slätt "kom" Lydig som jag är följde jag efter till parken utanför. Där hade vi sex utan att utbyta ett ord och efteråt säger hon "Min man trodde inte att jag skulle våga" och vi gick in tillbaka igen. Utnyttjad för en vadslagning men jag är inte den som klagar
På en båt med passerande finlandsfärjor. De vinkade och vi vinkade tillbaka.
Har en förkärlek till platser med utsikt. Har hänt många gånger under fjällvandringar och på balkonger. Myggen kan vara störande vid annars så vackra sommardagar. Tackar vet jag en solig och varm senvinterdag på norddalstoppen i riksgränsen. Våra vänner åkte före och undrade vart i tog vägen
Tält kan med rätt eller "fel" ljusförhållanden vara ganska genomskinliga har jag fått erfara.
Det var allt jag hade att bjuda på denna gång.
Jo det är lagom kul när man blir påkommen....min bror kom en gång in på toalett när jag sätter på min dåvarande flickvän bakifrån mot handfatet.
"Jaha, här står ni och knullar,.."
Jag har alltid gillat sex utomhus men inte med publik, det är lite väl pinsamt!
Sex i havet oräkneliga gånger, sååå skönt!
Sex i bilen på olika parkeringar i olika akrobatiska ställningar
Sugit av gubben i bilen många gånger
Sex på altanen sköna sommarkvällar och nätter.
Sex på vägen hem från fester där en 10-minuterspromenad lätt kan ta ett par timmar
Svampplockningen är betydligt skönare med små raster bland bärbuskar och myror
Sola på altanen med mannen slickandes mellan benen
Sedan de mer pinsamma varianterna.......................
Krogtoalettsex är härligt, men ett tips, glöm inte låsa dörren
Om man vill ta en snabbis mot värdparets garagevägg innan man går in så kan man dubbelkolla om det är några grannar ute först.
Försök vara tyst när det går för dig när ni har sex i en allmän park för det kan lätt misstolkas som våldtäkt av passerande och lite pinsamt att behöva övertala dem om motsatsen
Till sist fingervibratorn som är så härlig så länge man inte blir upptäckt................
Mannens nya passion att med vibratorn på fingern klitorisstimulera mig till tyst orgasm
.....på bion under jackan
.....vid middagsbjudning då vi är placerade brevid varandra
.....när vi åker med andra i baksätet på en bil
Jag har själv använt den ibland när jag haft överkåta perioder när jag suttit på möten, konferenser osv.
är i grekland just nu. när vi badade igår såg vi ett annat par som hade sex i vattnet.... dom kanske inte trodde det syntes, men det gjorde det, hon guppade upp o ner upp o ner....
man blev enna lite småpilsk själv o ville göra dt med sambon, men det var föör mycke folk runt om. just nu sitter jag på balkongen på hotellet och har just hört ett par ha sex.... få väl gå in o kliva på sambon
i fjallstuga dar man delade rum med 4 andra
sommarstugan, delade rum med 5 andra
pa en bat, delade hytt med 5 andra
en badstrand, skogsdunge (ett antal ggr), flygplanstoaletten, tagtoaletten, samt lite runk & sant i bilar, bussar, biografer och annat... mmm.. langesen nu.
Har haft hyfsat grovt förspel med petting osv uppe på ett backhoppstorn. Det var visserligen höst och natt men det fanns folk som gick förbi nedanför.
På jazzklubben Nefertiti i Göteborg. Där finns det en passage till toaletterna med utrymmen under snedtak på sidorna. Tidigare förvarade de saker där och hade skynken för. Jag drog in min dåvarande tjej och vi började hångla ordentligt. Det slutade med att hon drog upp kjolen och lät mig ta henne bakifrån ståendes. Allt medan folk passerade på andra sidan skynket. Det är ett sexigt och trevligt minne.