• Anonym (Vill ha tips)

Sex på offentliga platser

Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?

• Svar på tråden Sex på offentliga platser
  • mosterYster
    jonasSthlm skrev 2010-01-26 16:03:07 följande:
    Det är ju det som är så spännande...att stå och ha försöka ha tyst sex, men ändå veta att det finns okända människor bakom ett tunnt tyg eller dörr... Känns som om sexet blir ännu mer "närvarande och intensivt" i känslan då..svårt att förklara. + att man vet att man gör nått "förbjudet" =) Att stå i ett provrum, smeka in under trosan, lyfta kjolen å känna tjejens stjärt mot min styva xxx...dra henne mot mig å sedan glida in långsamt, tyst, bakifrån..grrr ;)
    Jo, men jag har ju fattat att det handlar om att det kittlar att kunna bli hörd eller sedd. Jag fattar bara inte hur ni lyckas utan att hela provrumsavdelningen inser vad ni håller på med?!?
  • Anonym (tuttut)

Kjol hade jag i och för sig, men inte satt jag diskret i knä inte.
    Hade någon öppnat dörren hade det inte funnits några bortförklaringar alls.

• jonasSthlm
    mosterYster skrev 2010-01-26 16:13:18 följande:
    Jo, men jag har ju fattat att det handlar om att det kittlar att kunna bli hörd eller sedd. Jag fattar bara inte hur ni lyckas utan att hela provrumsavdelningen inser vad ni håller på med?!?
    *ler*..visst måste man verkligen lägga band på sig...särskilt de sista jucken/andetagen innan orgasm ;) Men den "påtvingade dämpningen" hör väl också till. Man kan ju inte alls jucka/stöna som man gör hemma...*skratt* Då LOVAR jag det skulle märkas.
  • Anonym (tuttut)

Han jag lever med nu skulle aldrig våga, det är bara sängen, kanske soffan 1 gg/halvåret, som gäller.

• Furie

På en massa ställen, men aldrig blivit upptäckta vad jag vet. Mot en garageport vid Åsögymnasiet var senast, gick förbi lite folk ovanför men tror ingen märkte oss. Svinkallt och mitt i natten var det, men upptäckte att de hade en övervakningskamera där när vi var klara. Nåja

• mosterYster
    jonasSthlm skrev 2010-01-26 16:18:54 följande:
    *ler*..visst måste man verkligen lägga band på sig...särskilt de sista jucken/andetagen innan orgasm ;) Men den "påtvingade dämpningen" hör väl också till. Man kan ju inte alls jucka/stöna som man gör hemma...*skratt* Då LOVAR jag det skulle märkas.
    Det gäller väl att välja ett tillfälle då ett gäng tonårsflickor är inne och provar, de brukar ju ha en tendens att låta ganska mycket samt leva i sin egen lilla värld...
  • skunkråtta

Japp skogen, stranden, bilen, krogtoalett, trädgården och många fler ställen är väldigt trevligt :)

• rosenknopp09

park,i vardagsrums fönstret. vid en sjö i ett "båthus",bil.

• Anonym
    Anonym (natursex) skrev 2010-01-26 15:15:01 följande:
    Var det bara pinsamt att ni blev påkomna eller lite häftigt oxå??
    det var bara pinsamt kan jag lova!
  • rimmadlax

Bil på parkering, Slottsskogen i Gbg, badstrand, mot ett plank bredvid en motorväg, parker... kommer säkert fler snart.

Svar på tråden Sex på offentliga platser