Sex på offentliga platser
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
På en brygga vid en sjö, 5 min efteråt kom en kille som skulle bada :)
Uppe på ett berg, ett populärt vandringsställe men den dagen var det väldigt lugnt. Vi satt vid en grillplats o så föll lusten på..mitt i allt kommer en familj med en tonårsson!! Oooops!! Det gick fort nedför berget sen kan jag lova - hahahaha
Efter det har vi provat på en stor äng, o på balkongen - då gick det utan incidenter =)
Brygga, hotellrumsfönster, i bilen (påkomna av äldre dam, hon såg nog bara rökmolnet från de spinnande däcken), Kärsön (hetro), Hagaparken, Långholmsbadet...
haha en till med h&m's provrum :P
även mq's provrum. på en äng, i bilen, i ett omklädningsrum vid en sjö m.m.
Har haft sex utomhus flera gånger, å triggas just av "upptäckrisken" ;)
Men skulle absolut INTE ha det på platser där barnfamiljer kan dyka upp.
Har haft sex öppet på Kärsöns nakenbad vid Drottningholm efter att ha läst Expressens artikel om det stället ;)
Även ute vid Svärdsön/Älgö. Har haft sex på balkongen, i bilen, men det häftigaste är nog att blivit avrunkad mitt under en konsert med Creeps. (Stod längst bak vid en pelare, tror inte nån såg oss...jisses vilken puls man hade..haha)
Bakom tågstationen i Åkersberga i min gröna ungdom, flera sprang rakt på oss där vi låg i buskarna och bad om ursäkt för att de störde .
Sen i bilen vid några tillfällen, den immar igen rätt bra så det kan bli svårt att se in, dock tror jag inte att det går att missta sig på vad som försigår i en bil när folk har sex .
Men jeeez, HUR törs man ha sex i ett provrum??? Hur otroligt snabba och tysta är ni egentligen???
Det är ju det som är så spännande...att stå och ha försöka ha tyst sex, men ändå veta att det finns okända människor bakom ett tunnt tyg eller dörr...
Känns som om sexet blir ännu mer "närvarande och intensivt" i känslan då..svårt att förklara. + att man vet att man gör nått "förbjudet" =)
Att stå i ett provrum, smeka in under trosan, lyfta kjolen å känna tjejens stjärt mot min styva xxx...dra henne mot mig å sedan glida in långsamt, tyst, bakifrån..grrr ;)
På ett sent kvällståg hem från stockholm. Tåget var av model äldre och vi hade egen kupe´.
Så fort biljetten var visar så hände det riktigt sköna grejer där inne.
Oj..på ett tåg...mmm...kan tänka mig att det skumpar å guppar precis lagom för att sexet skall bli perfekt ;)
Med kjol utan trosor måste det va perfekt att sitta med en tjej i knät, hela xxx inne och låta tåget göra resten...=)