Inlägg från: stoffepoffe |Visa alla inlägg
  • stoffepoffe

Sex på offentliga platser

Wild horses skrev 2010-07-26 09:00:38 följande:
    Urkul tråd!!! Och vad vi alla är lika, hörni! Spontankåta på nåt skönt Svenssonsätt och det bara är så jäkla cute! Sällar mig till mina jämlikar betr bio, buss, bil ("B" verkar vara en bra begynnelsebokstav för ställen, även om jag inte prövat Bauhaus som någon gjort här)(än), provhytt och toalett. Mest pinsamma upptäckten var ett försök att ha sex i en hiss och hisshelvetet inte alls gick för ändamålet långsamt, utan i raketfart och Pling! öppnades dörrarna och där stod någon barnfamilj, medan jag hade kjolen uppdragen och...ja, ni fattar. Det där ursäktande skrattet, "åh, hehe", och sekunderna innan dörrarna på nytt stängdes var en evighet. Också en gång på en strand där jag, superduperdiskret, satte mig på dåvarande pojkvännen i tron att det såg ut som om vi skojade. En kompis ringde mig på mobilen efter en stund och sa "Vi sitter 20 meter från er och t o m härifrån kan jag se vad ni gör!". Man tror man har koll. Och sist, en gång på Pågatåget på väg till Ystad en natt mitt i veckan, då vi helt enkelt var tvungna att ha varann och gjorde det stående längst bak i tåget. Vi var rätt ensamma i tåget och väldigt inne i vad vi höll på med. Plötsligt kom den kvinnliga konduktören och sa "Biljetterna, tack" och sedan världens underbaraste sneda leende och "Ja, när ni har tid sedan" varpå hon vände sig om och gick. När vi var klara gick vi och satte oss, men biljetterna slapp vi visa. Vi försökte inte ens och hon bara log när hon gick förbi. Tack Skånetrafiken!

Jo det är lagom kul när man blir påkommen....min bror kom en gång in på toalett när jag sätter på min dåvarande flickvän bakifrån mot handfatet.

"Jaha, här står ni och knullar,.."

Svar på tråden Sex på offentliga platser