• Anonym (Vill ha tips)

Sex på offentliga platser

Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?

• Svar på tråden Sex på offentliga platser
  • Anonym

ja....i parken....:)

plus i hytten på badhuset....och i poolen ;)

• Anonym

Uppe på balkongen på Sergelbion, ingen kom på oss...vad vi vet iaf .

• Anonym (några gånger....)

Hmm, en gång på en äng - ingen kom.

En annan gång, i bilen parkerad bakom IKEA (efter stängning) - ingen kom.
    En annan, badande i havet i Spanien, många där - ingen såg (tror jag)
    Ytterligare en, vid en strand i Sverige, upp lite i skogen, precis när vi var klara kommer en joggare...... vet inte om eller vad han såg.  {#lang_emotions_dreamer}
  • Anonym (Vill ha tips)

Provhytt på HM, i skogen och i bilen flera gånger, har inte blivit påkommen, tror jag iaf

• Anonym

I bilen flera gånger, i ett övergiven stuga som vi såg när vi promenerade, har inte blivit påkommen vad vi vet

• satakatse

Haha! Jag fattar inte att vissa vågar!! Jag skulle dö av att göra det på offentlig plats.. Men finner det fassineradne att vissa vågar..

• Anonym
    {#lang_emotions_laughing} oxå provhytt på just H&M faktiskt! I skogen, på min balkong, i bilen, utanför bilen vid en skitfin utsikt på min sambos systers gata, under en bro...
  • Burlesque

Yes, buss och balkong med syn för en sisådär tre andra lägenhetshus á 4 våningar...

• Anonym (natursex)

Japp, i biltvätten, ingen som såg vad vi vet. På en brygga och ca 100 m ut på sjön var det folk som fiskade från en båt vet ej hur mkt de såg. Bland annat...

Svar på tråden Sex på offentliga platser