• Anonym (Vill ha tips)

Sex på offentliga platser

Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?

• Svar på tråden Sex på offentliga platser
  • Gravid2012

Har haft sex i utomhusbassängen i Österike med fullt av folk runt omkring, På flyget mellan Usa och Sverige och på ett flertal andra ställen.
    Hade sex med en älskare i hans bil i närheten utav vårat hem när en granne gick förbi och tittade in ..............det var lite retligt))

• Gravid2012

Har haft sex i utomhusbassängen i Österike med fullt av folk runt omkring, På flyget mellan Usa och Sverige och på ett flertal andra ställen.
    Hade sex med en älskare i hans bil i närheten utav vårat hem när en granne gick förbi och tittade in ..............det var lite retligt))

• Anonym (Mini)

Kom på flera , på en balkong ståendes på dagen. I en bild på parkeringen på dagen. I ett rum fullt med folk . Finns säkert mer

• Johan Ason

Haft åskådare på stranden. Det var uppkåtande

• Anonym (T)

Blivit avsugen på en buss

Knullat i en provhytt på HM

I en bil en morgon på biltemaparkering

• Richard1986

Jag och min fru har haft oralsex och samlag inför publik på porrbiograferna Manhattan och Blue Vision här i Stockholm, på Wandas i Göteborg och på Club34 i Köpenhamn. Förrförra sommaren hade vi samlag inför publik vid Hundested Strand nedanför Köpenhamn (ökänt sexnäste) och i somras för första gången på Kärsön vid Drottningholm. I somras knullade vi även i under en natt i poolen på lägenhetsområde på Cypern. En vaktmästare och några andra turister gick förbi men jag TROR inte vi blev avslöjade ;) Hade även en del äventyr med en tidigare tjej. Bl.a i en båt mitt ute på Kanholmsfjärden i Stockholms Skärgård en stekhet sommardag.

• Anonym (. Y .)
    Anonym (Vill ha tips) skrev 2010-01-23 20:03:45 följande:

Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?

Varje gång. Riktigt jobbigt.

Vi ville alltså ha sex och alltså inte offentligt sex
  • Anonym (Kaffemeddopp)

Det är något med rastplatser..... Rastplats utanför Båstad, samt två olika rastplatser precis vid en större riksväg. Älgtorn, fågeltorn, strand, vid ett kärnkraftverk, tvättstuga i lägenhetshus, skola, i bilar, tält såklart. Det var ett litet urval..

Svar på tråden Sex på offentliga platser