Sex på offentliga platser
Vad rolig och inspirerande läsning! Kan förutom de vanliga B:na (Bil, Buss och Bio) lägga till Båt (färjan Helsingör) och Bastu (mixad bastu på konferenshotell), där vi hade ett helsicke med att kolla koll på ev inkommande personer samtidigt som vi höll på. Tåg var också väldigt stimulerande (och roligt). Det är ju så dubbelt det där: man vill ju inte bli upptäckt, eftersom det känns pinsamt. Samtidigt utmanar man den känslan, eftersom det (åtminstone för mig) känns upphetsande att veta att någon kanske iakttar en/oss. Mina mer ”unika”: en vårdag på en avsides lekplats i Ystad, i ett litet hus med rutschbana som tak, där dåvarande och jag satt igång. Plötsligt fylldes lekplatsen med någon förskoleklass och uppbragta förskolelärare som försökte hålla tillbaks de nyfikna barnen. Vi flydde till fots! Också i besöksträdgården till Trolleholms slott i närheten av Eslöv, där vi bara inte kunde låta bli. Jag stod lutad mot en stor trägrind och min kille tog mig bakifrån samtidigt som det kör förbi någon slags kortege med MC-knuttar. Inte visste jag att motorcyklars tutor lät så högt. MQs provhytt var trevlig och till slut var den kvinnliga expeditens harklande när hon gick fram och tillbaka utanför lika högt som ett brandlarm, så vi fixade våra kläder och gick skamsna ut. Avslutade på KappAhl istället. Större provhytter.
Jag har också haft sex i skidstuga! I samma rum som två andra par, där vi alla hade sex inom paren, helt skamlösa. Och sist när jag och min dåvarande skulle se till min systers hus, eftersom hon var på semester. När posten burits in och allt det där gick jag ut i trädgården för att vattna några krukväxter. Då kom ju pojkvännen efter, gled upp bakom mig och…ja. Medan vi höll på där, jag lutad mot trädgårdsbordet, såg jag plötsligt två tjejer i 10-11-års-åldern sitta i ett buskage en bit bort, storögda. Vi bröt direkt. ”Vad gör ni här?” frågade jag med upphetsningen kvar i rösten. Svaret jag fick på bredaste skånska var ”Vi brukar få vara här för ---(systern) när vi leker kurragömma…”. Sedan sprang de iväg och typ 10 meter senare var det bara fnitter som gällde för dem. Och oss.
Oh, strolling down Memory Lane…kom igen nu, det måste finnas fler därute som busat!