Inlägg från: Magnificent |Visa alla inlägg
  • Magnificent

Sex på offentliga platser

Vad rolig och inspirerande läsning! Kan förutom de vanliga B:na (Bil, Buss och Bio) lägga till Båt (färjan Helsingör) och Bastu (mixad bastu på konferenshotell), där vi hade ett helsicke med att kolla koll på ev inkommande personer samtidigt som vi höll på. Tåg var också väldigt stimulerande (och roligt). Det är ju så dubbelt det där: man vill ju inte bli upptäckt, eftersom det känns pinsamt. Samtidigt utmanar man den känslan, eftersom det (åtminstone för mig) känns upphetsande att veta att någon kanske iakttar en/oss. Mina mer ”unika”: en vårdag på en avsides lekplats i Ystad, i ett litet hus med rutschbana som tak, där dåvarande och jag satt igång. Plötsligt fylldes lekplatsen med någon förskoleklass och uppbragta förskolelärare som försökte hålla tillbaks de nyfikna barnen. Vi flydde till fots! Också i besöksträdgården till Trolleholms slott i närheten av Eslöv, där vi bara inte kunde låta bli. Jag stod lutad mot en stor trägrind och min kille tog mig bakifrån samtidigt som det kör förbi någon slags kortege med MC-knuttar. Inte visste jag att motorcyklars tutor lät så högt. MQs provhytt var trevlig och till slut var den kvinnliga expeditens harklande när hon gick fram och tillbaka utanför lika högt som ett brandlarm, så vi fixade våra kläder och gick skamsna ut. Avslutade på KappAhl istället. Större provhytter.

Jag har också haft sex i skidstuga! I samma rum som två andra par, där vi alla hade sex inom paren, helt skamlösa. Och sist när jag och min dåvarande skulle se till min systers hus, eftersom hon var på semester. När posten burits in och allt det där gick jag ut i trädgården för att vattna några krukväxter. Då kom ju pojkvännen efter, gled upp bakom mig och…ja. Medan vi höll på där, jag lutad mot trädgårdsbordet, såg jag plötsligt två tjejer i 10-11-års-åldern sitta i ett buskage en bit bort, storögda. Vi bröt direkt. ”Vad gör ni här?” frågade jag med upphetsningen kvar i rösten. Svaret jag fick på bredaste skånska var ”Vi brukar få vara här för ---(systern) när vi leker kurragömma…”. Sedan sprang de iväg och typ 10 meter senare var det bara fnitter som gällde för dem. Och oss.Glad

Oh, strolling down Memory Lane…kom igen nu, det måste finnas fler därute som busat!Flört

• Magnificent

Först: White Rabbitt, I ADORE YOU!!!Hjärta

Sedan: tror inte heller att någon av alla dessa glada svenskar vid någon årstid gått ut för att äckla eller stöta någon när de lämnade hemmet den dagen. De blev helt enkelt övermannade av en känsla av lust och möjligtvis lite trots eller jävelskap och gjorde det de gjorde. Det är ju en chanstagning att försöka hinna med något i en hiss, bastu, Bauhaus, Pågatåg etc, men himmel vad rolig läsning jag tycker det är! Öppna människor som vågar berätta om sexuella tillkortakommanden och saker som hänt dem, utan att blinka. Sida efter sida! Det visar väl att det bland många i alla fall finns den här sortens vilande initiativ, som bara väntar på en gnista och då drar igång. Lovely! Inte heller jag har medvetet försökt äckla någon. Hur störande är det egentligen? Om något görs diskret t ex under en middag och ingen upptäcker det, vad är det omoraliskt äcklande i det? Om en hissdörr öppnas och där står en tjej med kjolen uppdragen och en kille bakom och stirrar öga mot öga mot en barnfamilj? Jag skrattade högt åt den grejen! Liksom den på Pågatåget. Hade jag, precis som någon annan skrev (Wild horses?) sett det hade jag bara garvat åt det. Vissa tar sig av sådana här saker, andra inte. Det får man acceptera och respektera och givetvis ska man inte göra något medvetet riktat för att äckla eller kränka sin omgivning, men det tror jag inte någon som skrivit i den här tråden har tänkt heller (om jag nu får göra mig till språkrör). Jag håller mig till det andra teamet, because that's where I belong. Flört

• Magnificent
    Anonym (men ööö) skrev 2010-07-28 22:07:43 följande:

Inte i en j-a hiss som öppnas inför en barnfamilj Förvånad och inte på Bauhaus (!) och inte på en middag! Bara riktigt pinsamt ju!

Blärk!

Fastnade lite för Förvånad. Ja, de där barnen vid hissen måste ju vara märkta för livet. Tänk att behöva se en kvinna, troligtvis halvt framåtlutad i hissen, med en man stående bakom henne, möjligen med händerna på hennes höfter. Det är ju verkligen Förvånad. Kan tänka mig vilken anstöt barnen tog, eftersom de säkert förstod direkt vad som hände och jag ser framför mig år av terapi för dessa barn. Helt ärligt, är det inte lite överdrivet att vara SÅ upprörd för detta? Jag tror inte barnen tog skada, om de ens hann uppfatta vad som pågick innan hissdörren gick igen. Moralpanik i all ära, men jag menar... Drar nu mot andra trådbreddgrader eftersom det känns som om vi inte kommer längre här. Dessutom vill jag mycket hellre läsa om fler utesexupplevelser och hoppas att folk inte tvekar att berätta nu. Jag kan säkert komma på någon mer gång för mig som kan dra igång tråden igen! Må gott alla!
  • Magnificent
    Anonym skrev 2010-07-29 02:56:48 följande:
    Ett medelålders par höll på i mitt trapphus en gång. Jag och mitt lilla syskonbarn tvingades se skiten när vi var på väg ut. Jag ringde polisen.

Ni som är så respektlösa att ni riskerar att dra in andra människor ofrivilligt i ert sexliv - visa åtminstone så pass mycket hänsyn att ni inte utsätter barn för det.
    "Ni som är så respektlösa att ni riskerar att dra in andra människor ofrivilligt i ert sexliv"...åh, herregud! Ja, dessa stackars traumatiserade barn. Självklart ska du ringa polisen.
  • Magnificent
    Wild horses skrev 2010-07-29 18:00:08 följande:
    Hej alla!
    Lite ombytta roller idag: var på ett köpcentrum, Center Syd, utanför Lund idag. När jag kom tillbaks till min bil på parkeringen, som är en sådär gigantisk parkering, såg jag ett par i bilen bredvid min. Hon låg i passagerarsätet fram och höll på att suga av honom! Tillika var fönsterrutan halvt nedrullad på hennes sida, så det var verkligen fri insyn. Det var alltså på en helt vanlig parkeringsplats, mitt bland en massa andra bilar. Ingen direkt tanke på att inte synas, alltså. Nej, jag anmälde det inte till polisen eller blev äcklad, men jag stod nog och glodde lite för länge. Hursomhelst, med tanke på allt vi skrivit om här ville jag bara berätta om ett dagsfärskt exempel. Jag satte mig småleende i bilen och körde tillbaks till Lund.
    Beautiful! Center Syd rocks!
    Faber skrev 2010-07-29 14:43:23 följande:
    Vill bara påpeka att jag som barn sprang på ett par som knullade i skogen. Jag har inte förträngt det, ej heller behövde jag gå i terapi, Vad som hände blev att vi i kompisgänget hade något att prata om i veckor framåt.

Förr i världen bodde man trångt, det var inte ovanligt att barnen fick ligga och höra på när föräldrarna roade sig. Ej heller den generationen verkar traumatiserad.
    Skönt att höra, Faber. Jag var allvarligt orolig för dig där en stund. Tror inte heller att det går omkring en traumatiserad generation därute. Jag kan tänka mig att polismannen som mottar en anmälan om "Nu får ni faktiskt slå på blåljusen och rycka ut! Det står ett par och har sexuellt umgänge i min trappa! Tänk att min son ska behöva få se sådant!" möts av ett formellt "Jaha, och vad är adressen?" medan polismannen inombords suckar tungt och tänker "Om människor kunde tagga ner lite" innan han ropar ut rikslarm (skit i Palmemördaren) för denna incident, som ju är en klar Prio 1-anmälan. Ha en bra dag, Faber!

- Se nu till att kom i rödaste rappet! Och jag menar inte er i trappan, utan polisen! Seså!
  • Magnificent
    Anonym skrev 2010-07-31 10:04:02 följande:
    En färskning: blev skönt påsatt igår på en nattklubb i centrala Malmö, klassiskt inne på tjejernas toa. Var nog inte så diskreta i båset som vi trodde, eftersom det var en massa fnitter därute och också kommentarer. En tjej knackade på dörren och sa "Skynda på lite nu, så kan han ta mig sen" och en annan sa "Fan vad taskigt att göra det härinne och jag som inte har haft nån tur ikväll". Av vår tänkta snabbis blev det en långis, men det var SÅ skönt och atmosfären därinne tydde inte på att nån tog illa upp. Lite svårt att gå ut sedan, värst för killen. Gällde att hitta ett hyfsat tyst ögonblick (yeah right), men det möttes bara av glada tillrop. En tjej sa till honom när vi skulle smita ut diskret, "Men hallå där, har du inte kommit fel?" och då sade en annan tjej "Nej du, jag tror han har kommit PRECIS rätt!". Många skratt och urskön påsättning!
    "och då sade en annan tjej "Nej du, jag tror han har kommit PRECIS rätt!". "
    I'm guilty. Det var jag som sa det. Vill också bekräfta dina redovisade misstankar om att ni inte var lika diskreta som ni trodde: när jag gick in där mötte jag två tjejer på väg ut som sa "Du får nog hålla dig, för det är två som knullar på den ena toaletten". När man satt på toaletten kändes det som om hela väggsystemet gungade (tänk Ålandsfärjan i sjögång) pga er. Och trots pumpande technomusik från ett av dansgolven på avstånd samt tjattret bland oss som stod där hördes tydligt ljudet från honom när han stötte emot din bak (I guess bakifrån?) i det där klatschande ljudet. Ditt "Var är min sko?" minns jag också. Inget av detta är någon kritik, bara glada iakttagelser från ett så-nära-ögonvittne-man-kunde-komma vad gällde er lilla uppvisning. Jag antar att den röda färgen på era kinder när vi kom ut var minst lika mycket från avdomnad upphetsning som från att ni rodnade... Keep up the good work! Åh nej, nu måste jag väl gå i terapi för det här...
Svar på tråden Sex på offentliga platser