Inlägg från: heart2mind |Visa alla inlägg
  • heart2mind

Sex på offentliga platser

Fredde28 skrev 2010-07-15 10:27:38 följande:
    Just ja avrunkad under Mötley Crue:s spelning på sweden rock -05
    Sorry, vet inte varför just den grejen kändes så rolig... Skrattande
    Girl interrupted skrev 2010-07-25 13:33:40 följande:
    1. påsatt i lägenhetstrappa en sen natt längst upp vid vindsingången. Som vi trodde var säker. Stod och höll mig mot trappräcket när vindsdörren plötsligt öppnas ca 03:30 och ett tidningsbud kommer ut! Tydligen fanns det någon genomgång mellan trappuppgångarna via vinden. Han sa något ohörbart typ ”Hoppla!” och rann nedför trappan. Vi började gapskratta…
    4. provhytt på HM, Triangeln/Malmö, där en kille låg på golvet i hytten bredvid (!) och glodde på vår påsättning genom mellanrummet mellan avskiljande vägg och golv. Uppfinningsrikt!
    7. på en balkong på en spansk semesterort, där någon spansk kvinna efter ett tag kom ut och skrek och hytte med näven åt oss, precis när det gick för killen.
    13. Bauhaus mest avlägsna avdelning, Center Syd, Löddeköpinge, snabbt påsatt av ren illvilja. Ett pensionärspar gick förbi oss med kundvagn på avstånd. Mannen i paret återvände sekundrar senare och stod och glodde på några brädor i ca 30 sekunder, sedan ropade hans fru på honom!
    GAPSKRATT!!! SkrattandeSkrattandeSkrattande Killen under HMbåsväggen verkar väldigt innovativ, som sagt! Tidningsbudet blev säkert minst lika överraskad som ni och den spanska kvinnan som kommer ut och börja hojta, typ "Sluta med det där!" och din fd killes troliga svar i det ögonblicket, "JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!". Smått imponerad av alla aktiviteter som ryms på Bauhaus samt pensionärsmannens detaljstudie av brädor tills han inropades av sin hustru. Sverige är fantastiskt!!!
  • heart2mind

En vän på en myndighet som bl a sysslar med personers ekonomiproblem var en gång med på ett besök för att värdera delar av bohaget. De ringde på, men ingen öppnade. Knappast ovanligt. De ringde på nytt och hörde då en massa stönanden och ljud inifrån huset. Sedan hördes ett "Faaaeeen!!!" och dörren rycks upp av en spritt språngande naken man i 50-års-åldern med ölmage och håret på ända. "Kom in för fan, ni måste hjälpa mig, frun kommer inte ur gungan!". Ingen av de båda tjänstemännen fattade något, men följde efter mannen in i vardagsrummet där det i taket var fäst en sexgunga och där frun, en bit ovanför golvet, satt/halvlåg, lika naken som sin man och precis nästan lika svettig. Det var något med benet eller låret som oväntat spänt fast sig och hon kunde inte komma loss. Det krävdes att två av männen fick lyfta upp henne och den tredje mannen sedan lirka med öglor och spännen för att trixa loss henne. "Ja, gungan får ni inte ta!" sade mannen. Det gjorde man inte heller, utan resten av värderingen gick smärtfritt (och påklätt till). Långtifrån en utesexupplevelse, men kände att jag ändå ville sätta den här. Rock on!

• heart2mind
    Magnificent skrev 2010-07-31 10:13:03 följande:
    "och då sade en annan tjej "Nej du, jag tror han har kommit PRECIS rätt!". "
    I'm guilty. Det var jag som sa det. Vill också bekräfta dina redovisade misstankar om att ni inte var lika diskreta som ni trodde: när jag gick in där mötte jag två tjejer på väg ut som sa "Du får nog hålla dig, för det är två som knullar på den ena toaletten". När man satt på toaletten kändes det som om hela väggsystemet gungade (tänk Ålandsfärjan i sjögång) pga er. Och trots pumpande technomusik från ett av dansgolven på avstånd samt tjattret bland oss som stod där hördes tydligt ljudet från honom när han stötte emot din bak (I guess bakifrån?) i det där klatschande ljudet. Ditt "Var är min sko?" minns jag också. Inget av detta är någon kritik, bara glada iakttagelser från ett så-nära-ögonvittne-man-kunde-komma vad gällde er lilla uppvisning. Jag antar att den röda färgen på era kinder när vi kom ut var minst lika mycket från avdomnad upphetsning som från att ni rodnade... Keep up the good work! Åh nej, nu måste jag väl gå i terapi för det här...
    Magnificent, alltid i händelsernas centrum! Glad
Svar på tråden Sex på offentliga platser