-
-
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
-
Skönt att höra, då kanske dom hinner med provsvaren innan vårat besök.
Kan inte fatta att dom glömt skicka papprena eller om det kommit på villovägar med posten. Så surt att dom har semesterstängt.
Nu är det semester och det är underbart..:) Har sådan tur med vädret. Hoppas att det håller i sig till nästa vecka när jag åker till västkusten.
Vad ska ni hitta på under eran semester? -
Fick samtal från sofiahemmet att dom fått ett paket till mig i retur. Antar att det innehöll burk till sambon och papper till mig ang blodproverna.
Kan inte fatta att jag inte fått lapp om att jag ska hämta ut ett paket. Jätte konstigt. Så nu har dom semesterstängt til 9 Augusti. Så typiskt. hoppas vi hinner innan vårat besök den 2 sept. -
Så hur går det för alla. Är det semester som härjar nu?
Aqua: Hur mår du?
Myra: Inte hänt nåt nytt?
Sussey: Hur är det med lilltjejen?
Här håller vi för fullt på att planera vad vi ska göra med huset som vi eventuellt ska köpa. Är besiktning om en vecka och om det inte är nåt allvarligt fel blir det köp. Så nu håller vi tummarna för fullt. Viggo härjar runt som bara den. Just nu har han kommit in i en period då han gärna vill vara nära oss och att han bytt rum och sover själv har väl inte gjort det hela bättre. Men det går ändå bra.
Hoppas alla har en bra semester. -
Ja här är semester nu, eller för sambon, jag är ju föräldraledig över sommaren. Meja fyllde 1 år häromdagen och har firats ordentligt! :) hon går nu ganska så obehindrat sen sin födelsedag. Bara över natten kunde hon plötsligt gå :P idag är det dags för 1årskontroll på BVC med sprutor och så :S
Om några veckor är det dags för Meja att börja på dagis :S känns både "bra" och jättejobbigt. Bra för att man får in mer rutiner och hon får leka av sig, och för att förskolan hon ska gå på verkar jättebra! :) men det är ju någon helt annan som ska ta hand om henne, och göra allt. Det känns jobbigt! -
Håller tummarna för huset Goklumpen!
Hoppas det är bra med er andra! -
Hej tjejer!
Goklumpen: vad spännande med huset. När ni bor i huset så får lill killen mera plats att härja runt i..;)
Sussey: Det är så roligt med barn och dom lär sig så supersnabbt nya saker. Kommer att bli roligt för henne med dagis och kompisarn. Många ungar brukar ju inte vilja gå hem för dom har så roligt.
Själv så har jag semester, är inne på 3:e veckan och ska ha 4.a. Jag har varit på västkusten 1 vecka och nu är vi på landet. Vi bokade in en resa för 1 dag sen till New York och stick på fredag och är borta ett apr dagar. Ska bli kul att åka dit igen.:)
Har haft det lugnt och skönt under semestern, har varit så mycket senaster halvåret och jag behövde verklligen det här.
Jag ahr fått lite små blödningar som kommit och gått, ibland lite 2 dagar och uppehåll 1v. Sen kan det komma igen någon dag och sen borta igen. Varit lite så senaste månaden. Fattar noll varför det är så. Man vill bara att mensen kommer igång ordentligt.
Hoppas ni alla har det bra -
här är det semester oxå. Har ca 2,5 vecka var te jag börjar jobba igen...dessa 2 veckor som jag haft har gått fett fort, tyvärr.
Jodå jag mår bra, har lite svårt att sova, då det spänner o håller på i magen, vet ej om d kan va bebis lr tarmarna som arbetar...jobbigt är d iaf. Har köpt några mammakläder, men inte använt dem ännu. Mina jeans får jag knappt igen, men mammabyxorna känns för "stora" över magen just nu...Har UL på freda! väldigt spännande!
Kul att det händer så mkt med era barn nu!
Hoppas huset gick igenom beskitningen Goklumpen!
Ha en bra semester Myra i NY!
-
hej tjejer.
Nu är semestern slut och man har hunnit jobba ett par veckor. SKit tråkigt att jobba.
New york var jätte kul, varmt som fasen var det. Hade blivit lite svalare när vi kom dit men sista dagen var det 34 grader och det var jätte jobbigt. Det bara rann svett hela tiden...Usch.
Men kul hade vi i allafall.
Jag hann få igång mesen under semestern. Hade lite små blödningar lite då och då med någon dags mellanrum innan det satt gång. Den höll på lite längre än normalt men kanske inte så konstigt när jag inte haft blött på 2,5 månad. Trodde då att jag skulle fått äl för 1,5 v sen men det gav bara svaga utslag tills i går. Var rena turen att jag tog ett test. Hade fått för mig att jag hade någon störning i kroppen och att det alltid gav svaga utslag på äl testet i flera veckor. Så blev jag helt paff när det var ett starkare streck.
Nu är frågan om det är tillräckligt starkt för en äl. Under dom åren vi har kämpat så har jag aldrig fått så starka utslag. När jag blev gravid så fick jag starkt direkt men är det här tillräckligt starkt?
vad tror ni? -
jag använde alltid digitalastickor för de andra var svåra att tyda tyckte ja,,,men om d inte är starkt nu blir d nog d i möra..hoppas...
Är nyss hemkommen från sjukhuset...har blivit opererad för tarmvred..skit ont...Men jag o bebis mår bra nu o d är huvvesaken!
Hur har er sommar vart annars?? -
Oj vad jobbigt, stackars dig. Skönt att du och bäbisen mår bra. vilken vecka är du i nu?aqua84 skrev 2010-08-25 19:05:06 följande:jag använde alltid digitalastickor för de andra var svåra att tyda tyckte ja,,,men om d inte är starkt nu blir d nog d i möra..hoppas...
Är nyss hemkommen från sjukhuset...har blivit opererad för tarmvred..skit ont...Men jag o bebis mår bra nu o d är huvvesaken!
Hur har er sommar vart annars??
Hur mår du med bäbismagen annars?
Grejen är att det ser lite starkare ut i verkligheten. Jag kan inte minnas att fått så här starkt ens under mina år vi försökt. tror det är lika starkt som när jag blev gravid.
Bara hålla tummarna att det verkligen är ngn äl och att jag plussar.