-
-
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
-
Idag har Meja börjat stå alldeles själv :) Har trott länge att hon kan, och idag bara hände det, nu står hon en bra stund och kan dansa och allting ståendes plötsligt :P
-
va roligt!! Grattis te henne!! Då dröjer det väl inte förens hon går o springer över allt.sussey skrev 2010-06-18 20:16:35 följande:Idag har Meja börjat stå alldeles själv :) Har trott länge att hon kan, och idag bara hände det, nu står hon en bra stund och kan dansa och allting ståendes plötsligt :P
-
Viggo står ju också upp fast med stöd, fast han släpper ibland och då står han några sekunder innan han sätter sig ner igen.
Myra: Jag hoppas att det fixar sig för er under sommaren.
Aqua: Så bra att du mår ganska bra under graviditeten. -
ja peppar peppar måde jag ju illa ett tag v 8-10 typ,,men nu har d vart borta..hoppas man slipper mer illamående!Goklumpen skrev 2010-06-24 08:18:55 följande:Viggo står ju också upp fast med stöd, fast han släpper ibland och då står han några sekunder innan han sätter sig ner igen.
Myra: Jag hoppas att det fixar sig för er under sommaren.
Aqua: Så bra att du mår ganska bra under graviditeten.
Glad Midsommar allihop! -
Ja med stöd har hon med stått länge :) Glad midsommar på er! Vad ska ni hitta på?
Hur långt är du nu aqua? =)
-
Glad Midsommar på dej oxå! Har precis gått in i v13 nu....(12+1)sussey skrev 2010-06-25 11:18:37 följande:Ja med stöd har hon med stått länge :) Glad midsommar på er! Vad ska ni hitta på?
Hur långt är du nu aqua? =) -
Aqua - Vad skönt, känns ju ändå lite som en magisk gräns :) Vet folk än?
Idag bestämde sig Meja för att hon kan ställa sig upp själv nu, utan stöd. Bara så. Som om hon aldrig gjort annat :P -
Grattis te tjejen att hon reste sig upp själv..snart går hon nog själv oxå!!sussey skrev 2010-06-26 22:30:29 följande:Aqua - Vad skönt, känns ju ändå lite som en magisk gräns :) Vet folk än?
Idag bestämde sig Meja för att hon kan ställa sig upp själv nu, utan stöd. Bara så. Som om hon aldrig gjort annat :P
Ja familjen vet nu, vi berätta på midsommar! Jo det är en magisk gräns, nu väntar jag på rul i augusti! ska bli spännande! Har börjat puta lite smått!! -
Japp nu går hon med :P Likabra att ta allt på samma gång ;) Eller går & går, men några steg i alla fall :)
-
grattis te meja!! Ja, varför vänta när man börjat lixom?sussey skrev 2010-06-30 10:16:22 följande:Japp nu går hon med :P Likabra att ta allt på samma gång ;) Eller går & går, men några steg i alla fall :)