• Myra

Utredning september 2008 tråd 7

Här är vi ett gäng som går under utredning och olika behandlingar sen September 2008.
    Här får vi mycket stöd, råd och peppning från varandra. Vi alla längtar starkt att bli gravida och få ett efterlängtat barn. Många har lyckats bli gravida under tiden här i tråden. Vi har alla olika problem att bli gravida men vårat mål är det samma.

Historiken hittar på på:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m35063871.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m38103115.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m39914256.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m42698514.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m45070905.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m48102819.html

Välkommen hit alla gamla och nya vänner.
  • Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
  • Myra

Aqua: förstår att det är svårt att veta bim dagen med alla hormoner. Kommer att gå vägen den här gången...;)

Syssey: lin frön var ett bra tips. Jag måste nog börja äta gröt på morgonen. filen gör mig slemmig i halsen och då mår jag illa. Men äter jag gröt så blir man väldigt mätt fast man äter lite. Det är ju så svällande i magen och då kan man också må illa att vara för mätt.
    Nu har tröttheten slagit ner som en bomb..:(

• aqua84
    Myra skrev 2010-04-23 07:35:52 följande:
    Aqua: förstår att det är svårt att veta bim dagen med alla hormoner. Kommer att gå vägen den här gången...;)Syssey: lin frön var ett bra tips. Jag måste nog börja äta gröt på morgonen. filen gör mig slemmig i halsen och då mår jag illa. Men äter jag gröt så blir man väldigt mätt fast man äter lite. Det är ju så svällande i magen och då kan man också må illa att vara för mätt. Nu har tröttheten slagit ner som en bomb..:(
    ja vi får se va som händer! Man kan ju hoppas på det bästa!
    ur form
  • sussey

Myra- ja det är jättebra med linfrön, kan hälla i gröten eller fil/yoghurt då om du kan börja äta det sen igen.

sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
  • aqua84
    sussey skrev 2010-05-01 12:34:08 följande:
    Ååååååh aqua jag visste det :D GRATTISGRATTISGRATTIS!!!! :)
    tack så mkt gumman!!
    ur form
  • Myra

Aqua: Ohhhhh vad roligt. stort grattis. fan vad kul. Nu är det full pott i den här tråden.

Själv fick jag en pytte blödning idag. inte mycket och jag vet att det är väldigt vanligt att många får det tidigt i graviditeten.
    sussey och goklumpen fick ni det i början?

• sussey

Jag personligen fick det inte, men har två bekanta som fick, och de har två friska pojkar nu :)

sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
  • aqua84
    Myra skrev 2010-05-01 18:20:08 följande:
    Aqua: Ohhhhh vad roligt. stort grattis. fan vad kul. Nu är det full pott i den här tråden.Själv fick jag en pytte blödning idag. inte mycket och jag vet att det är väldigt vanligt att många får det tidigt i graviditeten. sussey och goklumpen fick ni det i början?
    tackar! Nu hoppas vi pyrena stannar kvar i dessa 8 månader som det är kvar (typ)!
    Hoppas blödningen går över vännen, förstår om man blir orolig d skulle jag oxå bli
    ur form
  • Myra

ringde sjukvårdsupplysningen och fråga ang blödningen och hon sa att det var normalt att blöda lite tidigt i graviditeten. Det är förmodligen känsliga slemhinnor i slidan. Kändes skönt att höra. Men sak endå ringa BM och fråga dom endå i morgon. Hoppas på ett VUL. Kan man se bönan vid VUL? går in i v 8 på tisdag.

Aqua: när är du beräknad till? Hur mår du? Jag känner ingen illamående eller annat. Bara lite att dt spänner i magen och det är ju bara livmoderna som växer. Sen ådrroan på brösen som ömmar lite, hmm tror dom börjar växa lite.

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7