-
-
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
-
Aqua: förstår att det är svårt att veta bim dagen med alla hormoner. Kommer att gå vägen den här gången...;)
Syssey: lin frön var ett bra tips. Jag måste nog börja äta gröt på morgonen. filen gör mig slemmig i halsen och då mår jag illa. Men äter jag gröt så blir man väldigt mätt fast man äter lite. Det är ju så svällande i magen och då kan man också må illa att vara för mätt.
Nu har tröttheten slagit ner som en bomb..:( -
ja vi får se va som händer! Man kan ju hoppas på det bästa!Myra skrev 2010-04-23 07:35:52 följande:Aqua: förstår att det är svårt att veta bim dagen med alla hormoner. Kommer att gå vägen den här gången...;)Syssey: lin frön var ett bra tips. Jag måste nog börja äta gröt på morgonen. filen gör mig slemmig i halsen och då mår jag illa. Men äter jag gröt så blir man väldigt mätt fast man äter lite. Det är ju så svällande i magen och då kan man också må illa att vara för mätt. Nu har tröttheten slagit ner som en bomb..:(
-
Myra- ja det är jättebra med linfrön, kan hälla i gröten eller fil/yoghurt då om du kan börja äta det sen igen.
-
Nu tar vi följe Myra....testa
idag!!
-
Ååååååh aqua jag visste det :D GRATTISGRATTISGRATTIS!!!! :)
-
tack så mkt gumman!!sussey skrev 2010-05-01 12:34:08 följande:Ååååååh aqua jag visste det :D GRATTISGRATTISGRATTIS!!!! :)
-
Aqua: Ohhhhh vad roligt. stort grattis. fan vad kul. Nu är det full pott i den här tråden.
Själv fick jag en pytte blödning idag. inte mycket och jag vet att det är väldigt vanligt att många får det tidigt i graviditeten.
sussey och goklumpen fick ni det i början? -
Jag personligen fick det inte, men har två bekanta som fick, och de har två friska pojkar nu :)
-
tackar! Nu hoppas vi pyrena stannar kvar i dessa 8 månader som det är kvar (typ)!Myra skrev 2010-05-01 18:20:08 följande:Aqua: Ohhhhh vad roligt. stort grattis. fan vad kul. Nu är det full pott i den här tråden.Själv fick jag en pytte blödning idag. inte mycket och jag vet att det är väldigt vanligt att många får det tidigt i graviditeten. sussey och goklumpen fick ni det i början?
Hoppas blödningen går över vännen, förstår om man blir orolig d skulle jag oxå bli -
ringde sjukvårdsupplysningen och fråga ang blödningen och hon sa att det var normalt att blöda lite tidigt i graviditeten. Det är förmodligen känsliga slemhinnor i slidan. Kändes skönt att höra. Men sak endå ringa BM och fråga dom endå i morgon. Hoppas på ett VUL. Kan man se bönan vid VUL? går in i v 8 på tisdag.
Aqua: när är du beräknad till? Hur mår du? Jag känner ingen illamående eller annat. Bara lite att dt spänner i magen och det är ju bara livmoderna som växer. Sen ådrroan på brösen som ömmar lite, hmm tror dom börjar växa lite.