• Myra

Utredning september 2008 tråd 7

Här är vi ett gäng som går under utredning och olika behandlingar sen September 2008.
    Här får vi mycket stöd, råd och peppning från varandra. Vi alla längtar starkt att bli gravida och få ett efterlängtat barn. Många har lyckats bli gravida under tiden här i tråden. Vi har alla olika problem att bli gravida men vårat mål är det samma.

Historiken hittar på på:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m35063871.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m38103115.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m39914256.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m42698514.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m45070905.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m48102819.html

Välkommen hit alla gamla och nya vänner.
  • Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
  • aqua84
    Myra skrev 2010-04-21 13:30:58 följande:
    har så svårt att ringa när jag jobbar, har ledig dag på måndag. Vill inte sitta och prata med Bm på jobbet ifall någon hör. Man har ingestans att gå coh vara ostörd heller. Bättre att ta det i lugn och ro hemma.
    ok, förstår!!! Åhh...så sotis ja är!! men jag unnar dej INTE detta gumman!
    ur form
  • Goklumpen

Så glad för din skull Myra. Hoppas att du får må bra under graviditeten. Tycker också att du ska ringa så fort som möjligt.

Aqua: Håller tummarna för dig nu.

Ja Viggo ska snart fylla 7 månader. Tiden går alldeles för fort. Just nu ålar han sig framåt och han hittar mycket intressant på golvet som man själv inte visst att man hade liggande.

• Myra

Ohhh vad trött jag blir på vissa trådar. Var inne i en Gekås forum och ställde en fråga ang mamma kläder. Men ingen svara utan dom bara pratar på mellan varnadra. Tror faktiskt jag ställt en fråga där tidigare och inte fått svar då heller. Märkar att andra utifrån också ställt frågor men dom svara inte dom heller. Kan dom inte skriva att det är ett slutet forum om dom inte vill att andra tittar in.
    Grrrrrrrrrrrrrr blir galen..:)

Känner mig svullen om magen. Läste att tarmarna blir slappa och man kan bli svullen, få gaser och förstoppad.. Lät ju inte så skojsigt.
    Hur blev det för er?

• sussey

Jag var jättesvullen där i början, typ v 5-6. Haha såg jättegravid ut redan då, men sen la det ju sig. Har en bild i datorn tror jag, ska se om jag kan leta upp den sen:P

sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
  • Myra
    sussey skrev 2010-04-22 06:23:53 följande:
    Jag var jättesvullen där i början, typ v 5-6. Haha såg jättegravid ut redan då, men sen la det ju sig. Har en bild i datorn tror jag, ska se om jag kan leta upp den sen:P
    Men gick inte du ser väldigt mycket i vikt i början på din graviditet?
    Hur mycket gick du ner och när började det vända?
  • aqua84

Jag kan säga att jag är trög som faen i magen, o kan inte komma ihåg att jag va d sist...men d behöver ju inte betyda ngt....men d bringar lite hopp iom att du beskriver dej som det som är gravid!

urf orm
  • sussey

Jag var halvförstoppad under typ hela grav och ca 3 månader efter, uscha!

Jo jag gick ner mkt, men svullen var jag ändå :P Gick ner 7½ kg, började sen gå upp typ v 20 och gick upp 13 (=5½ kg upp sammanlagt)

• Myra

Aqua: hoppas det är ett gott tecken.;) när har du BIM?

Sussey: hur gjorde du när du var halvförstoppad? åt du ngt speciellt?

• sussey

Försökte få i mig lite linfrön & så, och mycket fibrer i grovt bröd, gröt, grönsaker m.m. Blir det jätteilla kan man ju få ngt av bm.

• aqua84
    Myra skrev 2010-04-22 19:22:54 följande:
    Aqua: hoppas det är ett gott tecken.;) när har du BIM?Sussey: hur gjorde du när du var halvförstoppad? åt du ngt speciellt?
    jag tar td 1/5..men det ligger några dar efter bim tror ja...tror jag ska eg ska ha bim i början av veckan...har inte så stor koll iom alla hormoner man får vid ivf...kan hoppa lite fram och tebax då....Är på rd7 nu...tiden går långsamt
    ur form
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7