• aqua84

Utredning september 2008 tråd 7

nu är jag oxå här! Skönt att du fick mens te slut Myra. Jaha dubbel kur nästa månad! Najs! Jodå d är snart dax för oss att ÄNTLIGEN få åka på fet (om ägget/äggen klara upptining dvs)

ur form
  • aqua84

heej!
    jag har inte heller vart så aktiv på fl..har inte haft nån anledning...Vi låg ju nere med allt från dec typ...Va på vul idag...fanns en 17 mm fin äggblåsa, så förhoppninsvis har jag omslag på testerna imöra lr på onsda..så d blir kanske fet te hälja om ägget/äggen klarar upptining.

Guud va era bebisar växer..vill oxå ha! Är en smula sotis på er..fast jag på ett bra sätt..Men jag blir så "ha sjuk"...vill oxå!

Grattis Myra te remiss te ivf!! Äntligen får man väl säga...lr? tråkigt att man ska behöva tjata..men kul att ni får en omgång pergo te iaf...!!

ur form
  • aqua84

omslag igår på älstickan...har ringt falun men telesvar de ska väl ringa upp...kanske fet på lörda!

Förstår din tanke myra..kram

ur form
  • aqua84

blev inget fet....de hafde fullt på kliniken idag..måste vänta en cyek te{#lang_emotions_cry}

ur form
  • aqua84

vista känns d ruttet...gråt en skvätt när jag lagt på luren..men inget jag kan göra åt saken tyvärr...bara hoppas det inte är fullt i mars nu..för då gråter jag i luren..!

ur form
  • aqua84

hej.
    jag har precis haft mens..ska på vul på tisda inför fet (om d blir nåe). Om jag får omslag som de andra månaderna får jag det på dag 13= torsda..då blir fet en sönda o då har de stängt...så nu hoppas jag få omslag osndag lr freda istället..men inte troligt.

Era knoddar växer o frodas lr?

ur form
  • aqua84
    sussey skrev 2010-02-24 12:08:57 följande:
    Ja det händer saker VARJE dag just nu här med. Hon sitter kanonstadigt, lägger sig och kryper runt och ska ha allt och reser sig mot allt hela tiden. Inte många lugnastunder här inte :P På 6-månaders vägde hon 7040, så kanske 7½ lite drygt nu. Aqua - vad suuuuuurt i så fall =(
    ja visst är det det...men man får gilla läget då..finns inge o göra åt saken.
    kan tänka mej att d händer grejjer! Oj vilken "kloss"...!!!*ler* Men skönt att de växer o frodas
    ur form
  • aqua84

myra:
    Jag vet inte om d blir te häljen ännu..ska på vul i möra..o börja testa med äl-stickor..hoppas på omslag ons lr fre!!! ha ha...

Oj mkt att stå i, slit inte ut dej vännen..

ur form
  • aqua84

tack. goklumpen! Tummhållningen funka...fick omslag igår..så i möra lbir d fet..! spännande...nu hoppas man de klarar upptiningen oxå.

ur form
  • aqua84

tack, men d sket sig...börjar med omgång 2 nästa vecka...spraystart 12/3..

ur form
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7