-
-
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
-
Hoppas ni hittar hit alla vänner..:=)
-
Jag är här =)
Myra - är inte förrän imorgon de börjar vara hemma ihop. Skoldags, puh!
-
Ahh trodde det var förra veckan. Vad roligt för pappa att vara lite hemma också. Kommer att gå bra.
Måste fråga, har ni fått lite blödning vid äl? -
Jag har också hittat hit.
Jag har inte haft blödning vid äl. Fast jag hade ju inte heller nån ägglossning så jag kanske var fel person att svara på det.
Jo min man ska vara hemma men det blir nog inte förrän nästa höst. Fast han har varit hemma och varit sjukskriven i 2 månader nu så han har ju ändå fått varit med under de första månaderna.
Jag hoppas att det fungerar med pergo för dig Myra, det fungerade ju bra för mig. -
Idag har Mejas första tand äntligen spruckit igenom. Verkar vara slut på skrik och gnäll! *peppar peppar*
-
Goklumpen: hört ngn annan nämna blödning vid äl och var tvungen att fråga. Har ju inte heller äl. Blev bara så förvånad att det kom pytte pytte blod men jag fick heller inget utslag på äl testet. Så det är nog bara kroppen som jäklas.
Hade totalt glömt bort att du åt pergotime också. Lyckades du på första kuren? -
nu är jag oxå här! Skönt att du fick mens te slut Myra. Jaha dubbel kur nästa månad! Najs! Jodå d är snart dax för oss att ÄNTLIGEN få åka på fet (om ägget/äggen klara upptining dvs)
-
Myra: Nej jag blev gravid på andra kuren.
-
Vad händer???
-
Ja här var det slött! :P Här har hänt massor denna veckan, lärt sig resa sig mot stöd, fått tand nr 2, lärt sig lägga sig från sittande, och lärt sig ta sig framåt :P
Hur går det för Myra och Aqua? Hur stor är lillkillen nu Goklumpen?
Vi hade 6-månaderskontroll i måndags, 7040 g och 65 cm. Godkänd besiktning (med beröm :P)