-
-
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
-
Men hallå, varför gör dom så. det borde dom ju ha räknat ut innan så du slipper böka.
Stackare, hoppas det inte känns allt för tungt. Tur det kommer en ny cykeln ganska snart. -
Jag är i Sthlm nu, har varit på barnsångledarutbildning idag, och bor här hos en kompis. Det är riktigt jobbigt att vara utan Meja såhär länge, jag känner mig typ halv. Är ju så van vid att alltid ha henne nära =(
-
Välkommen till mina trakter..:) (fast jag är inte född i stockholm)Förstår att det måste vara jätte jobbigt att vara ifrån lilltjejen. Men det är lite mysigt och nyttigt för både dotter och pappa att vara lite själva ibland. Hur länge är du i stockholm?sussey skrev 2010-02-06 19:07:56 följande:Jag är i Sthlm nu, har varit på barnsångledarutbildning idag, och bor här hos en kompis. Det är riktigt jobbigt att vara utan Meja såhär länge, jag känner mig typ halv. Är ju så van vid att alltid ha henne nära =(
-
Va trist Aqua att det inte blev nån fet. Skulle ha blivit galen men som Myra säger så kommer det ju en till cykel snart.
Myra jag skulle vilja peppa dig allt jag kan, men det är lite svårt genom datorn. Har du ingen kompis som du kan träna med, eller sambo så att ni kan peppa och dra iväg varandra på träning. Jag tycker oftast att det fungerar bäst då.
Sussey jag förstår att det är tufft att vara ifrån din dotter men som Myra skrev så kan det nog vara nyttigt för far och dotter. -
vista känns d ruttet...gråt en skvätt när jag lagt på luren..men inget jag kan göra åt saken tyvärr...bara hoppas det inte är fullt i mars nu..för då gråter jag i luren..!
-
var bara fredag till söndag, tack och lov ;DMyra skrev 2010-02-07 19:49:06 följande:Välkommen till mina trakter..:) (fast jag är inte född i stockholm)Förstår att det måste vara jätte jobbigt att vara ifrån lilltjejen. Men det är lite mysigt och nyttigt för både dotter och pappa att vara lite själva ibland. Hur länge är du i stockholm?
-
Hur går det Myra? När är det dags för nästa chans aqua?
Hur stor är lillkillen nu goklumpen? Vad "kan han"? :P
-
Hejsna!
Är också nyfiken på hur det går för er.
Ja lillkillen som hunnit bli 4 månader väger 7950 och är 65 lång. Ja han snurrar runt och kan nästan sitta själv. Han suger och biter på sina tår och greppar saker och ting. Håller just nu på att få sin tredje tand. Tiden går så fort och det händer så mycket hela tiden. Så hur är det med din lilltjej? -
hej.
jag har precis haft mens..ska på vul på tisda inför fet (om d blir nåe). Om jag får omslag som de andra månaderna får jag det på dag 13= torsda..då blir fet en sönda o då har de stängt...så nu hoppas jag få omslag osndag lr freda istället..men inte troligt.
Era knoddar växer o frodas lr?
-
Ja det händer saker VARJE dag just nu här med. Hon sitter kanonstadigt, lägger sig och kryper runt och ska ha allt och reser sig mot allt hela tiden. Inte många lugnastunder här inte :P På 6-månaders vägde hon 7040, så kanske 7½ lite drygt nu.
Aqua - vad suuuuuurt i så fall =(