-
-
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
-
ja nu jäklar ska vi slå på stort...;) för mig är utslag på äl stickan värt så jäkla mycket, tror inte jag fått det tidigare faktiskt. Jag har trott att jag fått det men nu ser jag att strecket var mycket starkare än tidigare och det var verkligen lika starkt som kontroll strecket. Knäppa jag har lagt in det bland mina bilder..*S*
Nu är det en lååååååååååååååååång väntan till BIM som är runt 14-16/4. Vi sticker till st:petersburg den 15-19 så jag hoppas jag hinner plussa innan..;)
Aqua: när har du BIM? -
åhh åker ni te st. Petersburg..va ska ni göra där? *nyfniken* Hoppas hoppas det går bra för er.Myra skrev 2010-04-04 17:15:53 följande:ja nu jäklar ska vi slå på stort...;) för mig är utslag på äl stickan värt så jäkla mycket, tror inte jag fått det tidigare faktiskt. Jag har trott att jag fått det men nu ser jag att strecket var mycket starkare än tidigare och det var verkligen lika starkt som kontroll strecket. Knäppa jag har lagt in det bland mina bilder..*S*Nu är det en lååååååååååååååååång väntan till BIM som är runt 14-16/4. Vi sticker till st:petersburg den 15-19 så jag hoppas jag hinner plussa innan..;)Aqua: när har du BIM?
ja du...bim....Eftersom jag inte kan få barn på den "normala" vägen har jag ingen koll..vi ska göra prel äp/et v 15..o sen är d td 14-16 dar efter insättning...så runt 1/5 kanske... -
Hoppas så mycket att det tar sig för er båda nu! Hade blivit så glad jag med :)
Vi är tillbaka nu från en vecka på Gran Canaria, såå skönt :) Kommer bilder och så i bloggen senare :)
-
åhh.har ni vart på Gran Canaria..skönt...ve lillan med oxå??sussey skrev 2010-04-04 18:04:21 följande:Hoppas så mycket att det tar sig för er båda nu! Hade blivit så glad jag med :)Vi är tillbaka nu från en vecka på Gran Canaria, såå skönt :) Kommer bilder och så i bloggen senare :)
Jo nu hoppas vi på myra o ev mej oxå! -
Japp det var hon :) Hon har varit helt lycklig hela veckan ;)
-
Vi ska bara ta det lungt, strosa omkring och titta på stan. Finns massa museer att besöka. ärligt så har jag inte hunnit kolla på något än. mammas bortgång kom i mellan så det har varit massa annat att tänka på och fixa. Ska bli skönt att komma bort.aqua84 skrev 2010-04-04 18:01:46 följande:åhh åker ni te st. Petersburg..va ska ni göra där? *nyfniken* Hoppas hoppas det går bra för er.ja du...bim....Eftersom jag inte kan få barn på den "normala" vägen har jag ingen koll..vi ska göra prel äp/et v 15..o sen är d td 14-16 dar efter insättning...så runt 1/5 kanske...
Begravning av mamma på torsdag och boupptekningen måndag nästa vecka precis innan vi åker. Så jag misstänker att jag kommer att vara lite avslagen. -
Myra: Va kul med ett miljöombyte. Kan vara skönt att komma bort både med tanke på din mammas bortgång och allt annat runt dig. Men jag hoppas innerligt att du hinner plussa innan ni åker och att ni sen får en helt underbar vistelse där.
Aqua: Jag hoppas att det tar sig för er den här gången. Skulle vara så kul om alla vi 4 som är kvar får en varsin liten knodd.
Sussey: Måste ha varit skönt att ha varit till värmen. Fast det har ju varit fint här i påsk också så man ska väl inte klaga.
Vi har bara njutit av värmen i påsk. Viggo har åkt mycket pulka och varit ute i skogen tillsammans med mamma, pappa, farmor, farfar, kusinerna och faster. Det är ju mysigt när pappan i familjen är hemma och är långledig. -
Vad härligt att ni alla haft en skön påsk. Det är lite surt att börja jobba igen. Jag jobbar bara 2 dagar sen är det begravning på torsdag..:( ska bli skönt när det är över så man kan börja bearbeta allt och gå vidare.
Jaa det ska bli så skönt att komma iväg. Jag hoppas jag hinner få ett plus innan vi åker annars får jag ladda väskan med både grav tester och mens skydd. -
God morgon tjejer.
Är på BIM-2 idag och tog ett grav test. Ser ett svagt streck. fattar inte att det är sant. Vågar inte tro något. Lagt in en bild. Vad tror ni?
Kram -
Vad tror ni om testet?