• Myra

Utredning september 2008 tråd 7

Här är vi ett gäng som går under utredning och olika behandlingar sen September 2008.
    Här får vi mycket stöd, råd och peppning från varandra. Vi alla längtar starkt att bli gravida och få ett efterlängtat barn. Många har lyckats bli gravida under tiden här i tråden. Vi har alla olika problem att bli gravida men vårat mål är det samma.

Historiken hittar på på:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m35063871.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m38103115.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m39914256.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m42698514.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m45070905.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m48102819.html

Välkommen hit alla gamla och nya vänner.
  • Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
  • sussey

Men jisses Myra - det är klart att det är positivt!!! Grattiiiiiiiis :) Mitt såg likadant ut!

sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
  • aqua84

myra....Jisses!! Hoppas hoppas d blir starkare nu!!! GRATTIS...!!! Nu blev jag pressas!!!*fniss* Vill oxå...MEN detta är du värd gumman!!! ta hand om dej o magen nu!!!!!

ur form
  • Myra
    aqua84 skrev 2010-04-14 07:18:57 följande:
    myra....Jisses!! Hoppas hoppas d blir starkare nu!!! GRATTIS...!!! Nu blev jag pressas!!!*fniss* Vill oxå...MEN detta är du värd gumman!!! ta hand om dej o magen nu!!!!!
    Men  vi har ju bestämmt att vi ska plussa samtigt så du KOMMER att göra snart.
    Känner det på mig att du kommer göra det.

Det är helt otroligt, vi har kämpat i 2 år och 3 månader och just nu så har vi lyckats. Precis när mamma går och dör så funkar allt. Det här är inte bara tur det är något mera. Vi hittade mamma död den 6/3, den 16 fick jag min mens 1 vecka försenad. Kände på mig att det vara något speciellt den här gången. Tog pergotime och fick min första äl. jag är inte direkt troende men efter det här så vet man inte vad man ska tro. Mamma måste haft ett finger med i det här.
  • Goklumpen

Gud så kul Myra. Ja tänk va otroligt det kan vara, men det kanske är som du säger att din mamma har varit med och påverkat.
    Jag är så glad för din skull. Håller nu tummarna att allt går bra för dig. Sänder massa kramar till dig och den blivande fadern.

Aqua: Nu håller vi även tummarna för dig och att allt ska gå vägen även för dig. Kramar till dig också.

• aqua84

tack gummor, det känns skönt!

Ruvar för tillfället. Va upp te falun igår o fick ett 8 celligt tebax! De andra (8, 8, 10 celliga) ska odlas te dag 5 o sen se om de är frysbara....

Ta hand om magen Myra!

ur form
  • sussey

Håller en tumme aqua, hoppas såå för dig nu. Nu gick ju allt hopp över till dig, så nu får du mångdubbelt så mkt :)

sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
  • aqua84
    sussey skrev 2010-04-17 18:27:48 följande:
    Håller en tumme aqua, hoppas såå för dig nu. Nu gick ju allt hopp över till dig, så nu får du mångdubbelt så mkt :)
    tack så mkt gumman!
    ur form
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7