• Myra

Utredning september 2008 tråd 7

Här är vi ett gäng som går under utredning och olika behandlingar sen September 2008.
    Här får vi mycket stöd, råd och peppning från varandra. Vi alla längtar starkt att bli gravida och få ett efterlängtat barn. Många har lyckats bli gravida under tiden här i tråden. Vi har alla olika problem att bli gravida men vårat mål är det samma.

Historiken hittar på på:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m35063871.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m38103115.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m39914256.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m42698514.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m45070905.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m48102819.html

Välkommen hit alla gamla och nya vänner.
  • Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
  • Myra

Hej tjejer.

Det har gått upp och ner sen mamma dog. varit mycket att fixa. Jobbigt att sälja och slänga hennes grejer. Mitt i allt så fungerar mensen för mig. Kanske låter lite fjuttigt mitt i allt jobbiga men äntligen så kom den igång själv och slutade av sig själv. Tänkte att nu när mamma gått bort och mensen verkligen fungerade så borde det finnas en mening. Mammas bortgång kan inte vara meningslös, hon kanske sitter där uppe och hjälper mig.
    Tog min sista pergo tablett idag. så nu hoppas jag att den här omgången verkligen hjälper mig.

• aqua84
    Myra skrev 2010-03-24 21:56:33 följande:
    Hej tjejer.Det har gått upp och ner sen mamma dog. varit mycket att fixa. Jobbigt att sälja och slänga hennes grejer. Mitt i allt så fungerar mensen för mig. Kanske låter lite fjuttigt mitt i allt jobbiga men äntligen så kom den igång själv och slutade av sig själv. Tänkte att nu när mamma gått bort och mensen verkligen fungerade så borde det finnas en mening. Mammas bortgång kan inte vara meningslös, hon kanske sitter där uppe och hjälper mig. Tog min sista pergo tablett idag. så nu hoppas jag att den här omgången verkligen hjälper mig.
    va skönt vännen att mensen börjar o sluta av sig själv..tråkigt med allt runt dej bara. Men det kanske är som du säger att hon hjälper dig..Lycka te nu!!
    ur form
  • sussey

Hoppas det tar sig nu  då Myra - det kanske fanns en mening med allt någonstans!

Måste bara få säga att jag är lite lycklig och stolt idag :D Klarade tentan i skolan, 2 tentor nu på 10 veckor, check! Nu är det  bara praktik kvar denna terminen. Uppepå allt är det underbart väder och vi har ätit våfflor ute :) 

sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
  • aqua84
    sussey skrev 2010-03-25 14:23:58 följande:
    Hoppas det tar sig nu  då Myra - det kanske fanns en mening med allt någonstans!Måste bara få säga att jag är lite lycklig och stolt idag :D Klarade tentan i skolan, 2 tentor nu på 10 veckor, check! Nu är det  bara praktik kvar denna terminen. Uppepå allt är det underbart väder och vi har ätit våfflor ute :)  ♥
    grattis te tentorna!! Va duktig du är som fixar det OCH barn samtidigt...var stolt gumman!! Lycka te i fortsättningen!
    ur form
  • Goklumpen

Myra jag hoppas att det löser sig nu nör du fått din mens utan tabletter. Jag håller tummarna och hoppas att din mamma vakar över dig och hjälper dig.

Sussey: Det måste kännas bra att ha fixat tentorna. Grattis!

Här är det snorigt. Sonen har fått sin första förkylning. Lite feber och en näsa som det rinner snor ur hela tiden. Man tycker så synd om honom. Han är mer gnällig och tröttare än vanligt. Man får bära mest hela tiden men det är ju sånt man får ta.

Hur går det för dig Aqua? Nåt nytt?

• Myra

Syssey. grattis till tentan

mensen kom ett par dagar efter mamma gick bort.  den var normal och slutade av sig själv. började men en enkelkur pergo på dag 5. Fick idag utslag på clearblue äl test. Ville inte anv dom billiga testarna den här gången.
    Idag fick ajg fillt utslag på testet. Höll på att smälla av, jag hade inte räknat med att det skulle fungera men det gick. jag är helt salig. Hoppas nu bara att det håller hela vägen. Mamma har kämpat hårt där uppe för mig.

• aqua84
    Myra skrev 2010-03-31 06:25:56 följande:
    Syssey. grattis till tentanmensen kom ett par dagar efter mamma gick bort.  den var normal och slutade av sig själv. började men en enkelkur pergo på dag 5. Fick idag utslag på clearblue äl test. Ville inte anv dom billiga testarna den här gången. Idag fick ajg fillt utslag på testet. Höll på att smälla av, jag hade inte räknat med att det skulle fungera men det gick. jag är helt salig. Hoppas nu bara att det håller hela vägen. Mamma har kämpat hårt där uppe för mig.
    är du gravid???!!!!! Fan va roligt i så fall!!!!! men...jag blir gryyymt avis....Men detta är du värd gumman!!!!!! Ta hand om dej!!!!!
    ur form
  • aqua84

goklumpen...jodå här händer d grejjer..va på vul igår så idag börjar jag med sprutorna i prel v15 är det äggplock o et...!!

ur form
  • Myra
    aqua84 skrev 2010-03-31 07:23:53 följande:
    är du gravid???!!!!! Fan va roligt i så fall!!!!! men...jag blir gryyymt avis....Men detta är du värd gumman!!!!!! Ta hand om dej!!!!!
    Nej nej inte än. jag blev bara så glad att ajg fick utslag på ägglossningstesten..:) ett stort steg för mig.
    Läste mitt inlägg och förstår att du trodde jag var gravid. men äntligen ett får jag ägglossning. Har ju inte fått det på....... Hmm om jag någonsin haft den sen jag började för 2,5år sen.

jag hållar alla mina tummar för dig att det ska gå vägen den här gången för dig. Vi ahr ju bestämt att vi ska plussa nu.
    kram
  • aqua84
    Myra skrev 2010-03-31 07:34:59 följande:
    Nej nej inte än. jag blev bara så glad att ajg fick utslag på ägglossningstesten..:) ett stort steg för mig.Läste mitt inlägg och förstår att du trodde jag var gravid. men äntligen ett får jag ägglossning. Har ju inte fått det på....... Hmm om jag någonsin haft den sen jag började för 2,5år sen.jag hållar alla mina tummar för dig att det ska gå vägen den här gången för dig. Vi ahr ju bestämt att vi ska plussa nu.kram
    jo jag kan ha läst för snabbt oxå...*ler* Men streck på ältester är nästan lika möe värt..!! jepp nu är d vår tur tycker ja!
    ur form
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7