-
-
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
-
Tror jag fick missfall nu på morgonen. brukar titta hur mycket blod det kommer på pappret. Sen igår blöder jag som en mens. I morse när jag torkade mig så kom det ut en större klump. Var inte en vanligt levrat blod utan ngt annat. Var en ljusar prick i enan enden. Ursäkta detaljerna. måste varit bönan och säcken.
Ska endå och och kolla mig på fredag för att se att allt är ok och kolla hormonerna.
Så det är bara att ta nya tag och börja om. Nu vet jag att jag kan bli gravid i allafall.
Men det känns lite surt när man kämpat så länge att bli gravid och speciellt när man precis lyckades bli gravid när mamma gick bort. -
näe myra...vi får verkligen hoppas att det INTE är ett missfall. Jag har fått tid för vul inbokat v21..tror jag är i v8 då..en fl är jag i v 5+1 idag...
-
Hej tjejer! glömt bort att skriva. Var till läkaren i Fredags. Han kunde konstatera att det var ett missfall. Har blött vädligt mycket. Tyckte allt kändes ok i kroppen i torsdags så jag gick till jobbet. Började störtblöda, kallsvettades, skakig i hela kroppen och allmänt konstig. var tvungen att gå hem igen. har varit väldigt trött flera dagar. men nu tror jag det börjar kännas bättre. Läst lite att många som fått missfall har blivit gravida igen direkt efteråt när kroppen är förberedd på att vara gravid och det är en gynsam miljö i kroppen. Får hoppas att det funkar för mig också. Ägglossning är ju mitt problem så då får man hoppas att kroppen fått sig en omskakning när jag varit gravid så det blir lättare med äl. Nu vet jag iallafall att pergotime fungerar för mig något som läkaren inte trodde sist jag pratade med honom. Så nu är det bara att börja om med bäbis verkstaden.
-
myra...nej vad ledsen jag blir. Ni som kämpat så, o du som argumenterat med läkarna...Men som du säger, hoppas att det funkar direkt ni kan försöka igen iaf. Vi skulle ju göra detta tesammans ju!
Lycka te nu gumman, o tappa inte hoppet. stoooor kram
-
Det är inte försent än. nu jäklar ska det plussas innan sommaren. Opps. då har jag bara den här månaden på mig..:)aqua84 skrev 2010-05-10 10:16:49 följande:myra...nej vad ledsen jag blir. Ni som kämpat så, o du som argumenterat med läkarna...Men som du säger, hoppas att det funkar direkt ni kan försöka igen iaf. Vi skulle ju göra detta tesammans ju!Lycka te nu gumman, o tappa inte hoppet. stoooor kram
-
ha ha..eller plussa under sommaren!!Myra skrev 2010-05-10 11:10:48 följande:Det är inte försent än. nu jäklar ska det plussas innan sommaren. Opps. då har jag bara den här månaden på mig..:)
-
Myra - ååh vad ledsen jag blir =( Men som sagt, ändå skönt att veta att det går! Har en kompis som hade försökt länge, ca 1½ år, blev gravid & fick mf, men blev gravid igen månaden efter, och hon kom inte ens ihåg att de hade haft sex sa hon, hade haft typ 1 gång sa hon :P
-
Ohhh det är illa om man inte kommer ihåg om man haft sex...hihi det var lite roligt.sussey skrev 2010-05-10 16:19:23 följande:Myra - ååh vad ledsen jag blir =( Men som sagt, ändå skönt att veta att det går! Har en kompis som hade försökt länge, ca 1½ år, blev gravid & fick mf, men blev gravid igen månaden efter, och hon kom inte ens ihåg att de hade haft sex sa hon, hade haft typ 1 gång sa hon :P
Men hade hon problem med ägglossningen?
Det är skönt att veta att jag kan bli gravid. Det är bara ägglossningen som oroar mig som varit mitt problem. -
Hon vet inte vad problemet var, hann inte börja med utredning. Nu är hon iaf höggravid med tvåan, alldeles oplanerat men välkommet :) När det släppte släppte det ordentligt :P
-
Låter ju lovande..;) hoppas det blir så för mig också.