• Myra

Utredning september 2008 tråd 7

Här är vi ett gäng som går under utredning och olika behandlingar sen September 2008.
    Här får vi mycket stöd, råd och peppning från varandra. Vi alla längtar starkt att bli gravida och få ett efterlängtat barn. Många har lyckats bli gravida under tiden här i tråden. Vi har alla olika problem att bli gravida men vårat mål är det samma.

Historiken hittar på på:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m35063871.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m38103115.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m39914256.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m42698514.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m45070905.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m48102819.html

Välkommen hit alla gamla och nya vänner.
  • Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
  • sussey

Goklumpen - OJ tand nummer 9! Folk tycker Meja har många som har 7 :P Hon är ändå äldre...
    Jo det är bara bra med oss, Meja blev 10 månader i förrgår och planerande för 1-årskalas och semester o.s.v. är i full gång!
    Det är full fart på henne, klättrar och kryper och ställer sig. Gå är hon för feg för, hon sätter sig så fort hon märker att hon står själv. Går dock om man håller henne i ena handen.

Vad ska ni andra göra i sommar?
    Hoppas det går bra med graviditeten Aqua, och att det är en för dig Myra!

sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
  • aqua84

goklumpen & sussey
    Jodå det går bra. Va på vul igår o fick se det lilla underverket! Va såå häftigt att se hjärtaktiviteten!! Känndes mer verkligt nu!
    Mår lite illa te o från men stoppar jag ngt i munnen o tuggar på går d över! Har alltid med mej en frukt eller smörgår i väskan!

Oj fyller Meja snart 1 år, tänk va tin går fort....O Viggo har 9 tänder...fasen va d ghänder grejer!!

ur form
  • Goklumpen

Ja det går riktigt fort. Ska bara vare hemma över sommaren och sen ska jag börja jobba. Känns jobbigt att inte vara hemma med Viggo hela dagarna och se hans framsteg. Men det är väl pappa som får göra det istället.

Ja 10 månader....Viggo fyller ju 8 månader om några dagar.

Förstår känslan Aqua när du var på vul. Kommer själv ihåg att man var vettskrämd att de inte skulle hitta nåt i magen på en och sen när de gjorde det så var det som att sväva på moln.

Hur går det för dig Myra???

• sussey
    Goklumpen skrev 2010-05-28 10:38:29 följande:
    Ja det går riktigt fort. Ska bara vare hemma över sommaren och sen ska jag börja jobba. Känns jobbigt att inte vara hemma med Viggo hela dagarna och se hans framsteg. Men det är väl pappa som får göra det istället.Ja 10 månader....Viggo fyller ju 8 månader om några dagar. Förstår känslan Aqua när du var på vul. Kommer själv ihåg att man var vettskrämd att de inte skulle hitta nåt i magen på en och sen när de gjorde det så var det som att sväva på moln.Hur går det för dig Myra???
    Ja, man känner faktiskt att man missar mkt då man inte är hemma! Känner inte henne på samma sätt längre... =(
    Men, bara måndag tisdag kvar nu, sen är jag mammaledig igen! :D
  • Myra

Hej!

Fick äl utslag ca 1,5 v efter  missfallet. tog grav tester efter missfallet för att se om hcg försvunnit ur kroppen. Det hade det.
    Tänkte att i morgon så är det BIM. Testade idag med ett grav test som visar negativt. Tog faktiskt ett äl test och´som gav utslag.
    Hmmmm 2 äl med 2 veckors mellanrum låter konsigt. Har ni varit med om det eller hört något liknaden?
    Lite konstigt det här. Kroppen spelar mig ett spratt nu och jag fattar noll

• aqua84

lycka till myra, jag håller på dig!

idag är d inskrivning!!

ur form
  • Myra

Aqua: vad roligt med inskrivning. Ska mannen föjla med?

Ja inte verkar jag vara gravid, troligen äl igen.

• sussey

Vad konstigt Myra... Hoppas det är ngt positivt tecken iaf! Hur gick inskrivningen Aqua? =)

• Myra

Kan ha varit så att jag ahde grav hormoner kvar i kroppen som gav utslag och nu kom riktiga äl. Känt kramper i sidorna senaste dagarna och speciellt igår kväll.
    Fick starkt utslag igår morse och tyckte det var svagare igår. Fick till det med sambon hemma igår och nu har han rest bort i vecka så vi kan inte få till det flera ggr. Hoppas det räcker och han små killar är kämpar och orkar vänta in ägget som kanske kommer idag.

Ja Aqua, hur gick det på instrivningen?

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7