• sussey

Utredning september 2008 tråd 7

Jag är här =)

Myra - är inte förrän imorgon de börjar vara hemma ihop. Skoldags, puh!

sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
  • sussey

Idag har Mejas första tand äntligen spruckit igenom. Verkar vara slut på skrik och gnäll! *peppar peppar*

• sussey

Ja här var det slött! :P Här har hänt massor denna veckan, lärt sig resa sig mot stöd, fått tand nr 2, lärt sig lägga sig från sittande, och lärt sig ta sig framåt :P

Hur går det för Myra och Aqua? Hur stor är lillkillen nu Goklumpen?

Vi hade 6-månaderskontroll i måndags, 7040 g och 65 cm. Godkänd besiktning (med beröm :P)

• sussey

Hoppas det aqua! :) Och hoppas det isf tar sig!!

Myra - Peppar allt vad jag kan!! Ut och gå med dig nu mesamma ;)

• sussey
    aqua84 skrev 2010-02-05 10:45:04 följande:
    blev inget fet....de hafde fullt på kliniken idag..måste vänta en cyek te
    Men fyy vad trist =(
  • sussey

Jag är i Sthlm nu, har varit på barnsångledarutbildning idag, och bor här hos en kompis. Det är riktigt jobbigt att vara utan Meja såhär länge, jag känner mig typ halv. Är ju så van vid att alltid ha henne nära =(

• sussey
    Myra skrev 2010-02-07 19:49:06 följande:
    Välkommen till mina trakter..:) (fast jag är inte född i stockholm)Förstår att det måste vara jätte jobbigt att vara ifrån lilltjejen. Men det är lite mysigt och nyttigt för både dotter och pappa att vara lite själva ibland. Hur länge är du i stockholm?
    var bara fredag till söndag, tack och lov ;D
  • sussey

Hur går det Myra? När är det dags för nästa chans aqua?
    Hur stor är lillkillen nu goklumpen? Vad "kan han"? :P

• sussey

Ja det händer saker VARJE dag just nu här med. Hon sitter kanonstadigt, lägger sig och kryper runt och ska ha allt och reser sig mot allt hela tiden. Inte många lugnastunder här inte :P På 6-månaders vägde hon 7040, så kanske 7½ lite drygt nu.
    Aqua - vad suuuuuurt i så fall =(

• sussey

Här blir det inte syskon på ett tag. Jagska plugga klart först och helst få ett fast jobb (om det finns några då) innan det blir. Så kanske börjar försöka när lillan är 3 eller så. Men vill gärma ha en till!

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7