AssarP > Jag blev alldeles tårögd av din stoa Ida. Vi har ingen som tar våra barn så länge. Vi har ingen som tar dom alls i princip. Bor ju i fel stad från släkten, men det lät himla mysigt.
Svärmors nya man bor ju i Öret så han ska få ta med sig V till farmor någon helg har vi pratat om.
malinkatarina > Har ni ventolin?, det är luftrörsvidgande. Det körde jag på Tyra när hon var liten och tät, det kör jag än om hon är tät vid förkylning. Men som nu, har hon fått sån där skällande hosta, vilket hon oftast får om hon får hosta och då är mollipect bättre sa dom på öra näsa hals när vi sökte med den sist.
Skönt att hon. verkar bättre idag. Lät som helgen blev bra. Så skönt. Blir intensivt sådär med släkten
Ang, grannen ovanpå så vet jag inte hur det är. Jag tror han är utslängd igen, tredje gången sen det där stora bråket med polisen och så.
Igår satt han med dottern i bilen utanför vår dörr och spelade musik i 2 timmar. Vet inte om de väntade på henne eller vad det var frågan om men jag har slutat fråga.
Han ser elak och arg ut jämt utom när han är själv med dottern. Då brukar han lé. När han är med dom båda och möter oss så vallar han dom fort vidare för vi är uppenbarligen nåt/någon han inte vill möta. Han gör tom allt för att inte ens säga hej, försöker att inte se oss typ, fast vi står brevid varandra.
Hon brukar berätta det senaste när vi stöter på varandra och han inte är med och mitt hjärta ömmar för henne. Hennes och hans familj är på henne att hon ska ta tillbaka honom när hon försöker stå på egna ben.
han uppvaktar henne som aldrig förr när han åkt ut också så jag räknar nog med att han är tillbaka vilken dag som hällst.
Det är för många som trycker på henne. Jag har berättat om kvinnojuren och jag brukar krama henne och säga att bara hon kan leva sitt liv och göra sina val och veta vilket liv hon vill leva. Jag brukar försöka säga att hon ska stå på sig, men jag är en mot 20 ?
Jag är riktigt kass, jag räknar timmarna till jag får ta nästa alvedon/ipren. Snorig näsa, snoriga ögon, öm hals och ont i kroppen. Tyra har vaknat och hostat ngn gg i timman inatt och likaså jag. Nu tycker jag att det är dags att vända däremot.
Båda får vara hemma och jag försöker få barnen att nöja sig med pysselaktiviteter.
Vilya är frisk dock men hennes imunförsvar precis efter en pencilinkur känns som det är öppet mål nya bakterier/virus så hon får vara hemma några dagar.
3 veckor i sträcks VABande nu. Helt sjukt.