Mandra; TACk för lite proffs-input Uppskattas, som alltid! Ska definitivft söka jobbet och det var ett bra tips med fotandet. Det kan jag ju fråga om där, kanske kan man göra lite av varje?
Frågar också som Assar, Hur mår du idag? Hoppas du fick godkänd-stämpel på VC som sa att det snart går över!!
Assar, tackar som frågar, natten var bättre än den innan (tack och lov) men långt från godkänd... Maken tog henne fram till 01, sen fick han gå ut till bäddsoffan och jag tog över. Då var hon precis vaken igen och var jättevarm så hon fick alvedon och drack MASSOR av vatten, och efter det var det bara 3 uppvak fram till 7. Innan dess hade maken lekt jo-jo.
Vi4, GRATTIS, fantastiskt!!!
Frk Kanin, vilken sötis din Ärtis. Att minnas och tänka och känna, det är så lätt att tro att de små kanske inte bär det med sig så länge som vi gör. Men jag kan tänka mig att det river upp många känslor hos dig. KRAM!
Kaz, stor tjeja!! 1½...!
Ja, min lilla tjej blir 365 dagar idag. Ett helt år. Vart tog det vägen? Sitter här med förlossningsjournalen, och för exakt ett år sen så hade hinnorna spräckts och vi satt mest och väntade på att något skulle hända. Sen vid halv ett kom lunchen in tillsammans med lite värkstimulerande dropp
och vid ett gjorde det satans ont. 13.14 började jag krysta i och med att jag lade mig på sidan och 13.26 var hon ute
Ser nu också att hon föddes med navelsträngen ett varv om halsen, det har jag inte sett förut!? Kanske var lika bra att man inte visste det då.
Känner mig lite sentimental, snyft!
Ikväll blir det pannkaka och sen glass med ljus i och et tpaket som kommit med posten. Vi har faktiskt inte köpt något alls, hon behöver inget och förstår ju inte i alla fall. Men jag ska slå in hennes snuttefilt i ett paket, och GISSA om hon kommer att bli glad!