• Serendipity

30+ som fick första barnet 2006 *4*

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

Välkommen till 30+tråden för oss
    som fick vårt första barn år 2006!

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

En del av oss träffades redan 2005 då vi planerade första barnet och har sedan följts åt under graviditet, spädbarnstid, dagisinskolning, trots, syskonförsök mm.

Våra barn ska i år fylla hela fyra år. Här fortsätter vi att diskutera våra härliga ungar!

{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}

Våra systertrådar:

30+ med första barnet, spädbarn
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m48684240.html

30+ med första barnet, 1-3 år

30 + som planerar syskongraviditet
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m48715017.html

30+ som väntar / har fått syskon
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m49504578.html

30+ samlingstråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m49665926.html
  • Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*
  • Gladhannapanna

Sitter och väntar på Agnes som gått själv till ICA med en lapp och pengar. Mycket stolt över att få hjälpa sin sjuka mor. Jag kan erkänna att jag inte är det minsta avslappnad...

• Drutten74

Oj ghp - hur gick det för Agnes? Imponerad att du vågar släppa iväg henne med ett sådant uppdrag!

• Gladhannapanna

Det gick jättebra, men hon hade med sig tre paket grädde istället för tre deciliter... Pengarna räckte inte riktigt med personalen hade löst det med en reservkassa... Maken gick dit och betalade och tackade för hjälpen. Världens bästa Ica!

• kaz

Ha ha, gulle A och vilken bra Ica!

P har fått vaccin idag. Han skrek säkert i 30 min efter. Nu ska vi börja med smakisar då han ligger under kurvan (jag tänker mer att han vaknar varannan timme hela natten och är hungrig). När vi var där för 1 månad sedan skulle man absolut inte börja innan 6 månader... Denna kurva

• Mandra

ghp - Så himla fint gjort och så stor tjej :)

kaz - öh, haha.. känns lite märkligt det du beskriver, tur att du är en 'räv' i gemet nu och kan ta den där  kurvan och dela den på verkligheten, lite enkel livsdivision ;)

Hemtentar, sån tur är i ett ämne jag brinner för, rekrytering.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*