• Serendipity

30+ som fick första barnet 2006 *4*

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

Välkommen till 30+tråden för oss
    som fick vårt första barn år 2006!

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

En del av oss träffades redan 2005 då vi planerade första barnet och har sedan följts åt under graviditet, spädbarnstid, dagisinskolning, trots, syskonförsök mm.

Våra barn ska i år fylla hela fyra år. Här fortsätter vi att diskutera våra härliga ungar!

{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}

Våra systertrådar:

30+ med första barnet, spädbarn
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m48684240.html

30+ med första barnet, 1-3 år

30 + som planerar syskongraviditet
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m48715017.html

30+ som väntar / har fått syskon
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m49504578.html

30+ samlingstråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m49665926.html
  • Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*
  • asap

Kaz - Härligt!

Siggan - Hoppas övernattningen går bra!

Ida har haft sitt kalas idag, på Leos lekland. Hon är jättenöjd med arrangemanget. födelsedagsbarnet fick sitta på en tron, gå och hämta en present i en skattkista mm, så hon kände sig speciell.

• Gladhannapanna
    asap skrev 2013-09-21 21:56:16 följande:
    Kaz - Härligt!

Siggan - Hoppas övernattningen går bra!

Ida har haft sitt kalas idag, på Leos lekland. Hon är jättenöjd med arrangemanget. födelsedagsbarnet fick sitta på en tron, gå och hämta en present i en skattkista mm, så hon kände sig speciell.
    Härligt med nöjt födelsedagsbarn!
  • Siggan

asap: kul att ni blev nöjda med födelsedagsfesten.

Det gick bra med As övernattning. Även om de hade sovit mindre än jag skulle önska.

en svensk tiger
  • Nisselina

Kul och givande att läsa om vad som händer era barn och er. Kaz: nu fick jag dåligt samvete att vi inte hittade på nåt på kulturnatten, vi som tom bor i Lund.....

• asap

Siggan - Det blir lätt så.

Imorgon är det utvecklingssamtal för Ida. Vi satt och fyllde i underlaget tillsammans igår, Ida och jag, och hon satte glada gubbar på allt! Om man trivs, har kompisar, är snäll, har vuxna att prata med, gillar skolämnena, osv. Det enda hon inte satte gladaste på var "jag plockar undan efter mig på fritids", för en gång kom ju Elsa och tog Ida i handen och drog iväg henne när vi skulle hämta, så Ida hann inte plocka undan...

• Gladhannapanna
    asap skrev 2013-09-22 20:37:16 följande:

Siggan - Det blir lätt så. smile1.gif

Imorgon är det utvecklingssamtal för Ida. Vi satt och fyllde i underlaget tillsammans igår, Ida och jag, och hon satte glada gubbar på allt! Om man trivs, har kompisar, är snäll, har vuxna att prata med, gillar skolämnena, osv. Det enda hon inte satte gladaste på var "jag plockar undan efter mig på fritids", för en gång kom ju Elsa och tog Ida i handen och drog iväg henne när vi skulle hämta, så Ida hann inte plocka undan... smile6.gif

Åh vad gullig hon är!
  • kaz

Härligt Asap!

Nisse: Åh, då hade vi kunnat ses Nästa år får ni gå på lasershowen. Den var faktiskt bra. Och de bjöd på grillade hamburgare och korv. Helt otroligt!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*