• thecarseatlady

Frågor och kommentarer om bildtråden(nr4)

Håll gärna denna bildtråd www.familjeliv.se/Forum-3-101/m50039495.html fri från diskussioner, så att den inte blir allt för lång och oöverskådlig!

I denna tråd får ni i stället kommentera bilderna och fråga så mycket ni vill!

Tack! :o)

• Svar på tråden Frågor och kommentarer om bildtråden(nr4)
  • tinis77
    Finesse skrev 2010-07-29 08:34:17 följande:
    Jag skulle köpa huvudskyddet om jag var du. Min systerdotter har det i sin stol å hon sitter mkt bättre med huvudet då. Så vi kommer att köpa till det till vår stol sen. Nu är Ebba för stor för det så vi väntar tills bebisen kommer.
    Kompisen hade det till deras men han satt jättedåligt med det, huvudet ramlade fram..
    *Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08* Isabell 8/1-10* martinas.myshowroom.se/
  • thecarseatlady
    Finesse skrev 2010-07-29 08:34:17 följande:
    Jag skulle köpa huvudskyddet om jag var du. Min systerdotter har det i sin stol å hon sitter mkt bättre med huvudet då. Så vi kommer att köpa till det till vår stol sen. Nu är Ebba för stor för det så vi väntar tills bebisen kommer.
    Vilken bebis? Är du gravid?! (nyfiken? vem? jag?)
  • Finesse
    thecarseatlady skrev 2010-07-29 09:41:58 följande:
    Vilken bebis? Är du gravid?! (nyfiken? vem? jag?)
    Va vem då? kanske det kanske.. det är därför jag undrar hur folk kan vara så dumma att dom vänder det äldre syskonet istället för att köpa en till bakåtvändstol.
    Ebba 071228
  • AnLj

Det blev en Hi-Way och inget huvusstöd. Vi fick tipset om att det bara är i vägen av säljaren!
    Nu sitter han bakvänt och i mitten bak! Bättre än så kan det inte bli! Sonen tycker att det är kul att åka bil igen!

• cicci85

Jag hade huvudstödet i min secura och tycker det är toppenbra! Inte alls i vägen, är det samma huvudstöd? Det svarta från römer? Nu har jag huvudstödet i twowayen, där kommer det oxå till nytta.

• norgesessan

Ska skaffa det huvudstödet till two wayen när Emil vändas och Jonathan tar över den... (Isabelle byter från Cosmicen till Multitechen så snart hon kan sitta i den, säterna är så mjuka att metallskivan inte går under stolen...så hon får vänta)

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • AnLj
    cicci85 skrev 2010-07-30 08:14:18 följande:
    Jag hade huvudstödet i min secura och tycker det är toppenbra! Inte alls i vägen, är det samma huvudstöd? Det svarta från römer? Nu har jag huvudstödet i twowayen, där kommer det oxå till nytta.
    Eftersom att stolen har mkt bättre lutning än vad vårt babyskdd har så tyckte hon att det mest var nödigt och kommer troligtvis vara irriterande för sonen, istället för att hjälpa. Samma säljare som tyckte att det var dumt att köpa BeSafen för 4000 och rekommenderade Hi-Wayen som kostade nästan 2000 mindre. Vi får väl se hur det blir framöver, om vi känner att det behövs. Det kände vi inte igår. Han satt som en kung och huvudet låg bakåt när han sov!
  • norgesessan

Min dotter behövde inget när hon lånade hiwayen vi köpte.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Jempa L

Olika bud om huvudskyddet... Jag använder det i fyraåringens two-way och tycker att det har funkat bra!

Storskrutt nov-05, Lillskrutt 9 mars-08.
  • thecarseatlady
    Finesse skrev 2010-07-29 10:35:37 följande:
    Va vem då? kanske det kanske.. det är därför jag undrar hur folk kan vara så dumma att dom vänder det äldre syskonet istället för att köpa en till bakåtvändstol.
     Haha, jag förstår. Då säger jag kanske grattis då! Skrattande
Svar på tråden Frågor och kommentarer om bildtråden(nr4)