ja, jag höll i som extra säkerhet och för dotterns stol satt ivägen annars, och hon drar i allt hon kommer åt, och plast är inte så bra för småbarn.. annars har vi lastgaller och saker i kombiutrymmet.. men de funkar inte jämt.. spänner fast hundarns bur dom få gånger dom åker med också..
jag hade stolen så lågnt bak de gick och lutade den bakåt, men blev inte mkt bättre (cosmic comfort) dock väldigt trågnt för mina ben.. drar alltid massa i bältet så den ska sitta stadigt, men upplever att de inte alls blir så bra med 3punkts, (men har man bara de så har man ju inget atrt jämföra med) har en two way i pappas ford focus, i bak och den har man ju vant sig vid nu, men i början tyckte ja de va hämskt vingligt.. spännbanden sitter så hårt ja får dit dom,vilket är hårt! men just bltet som tillåter stolen att röra sig sidleds..eftersom de är gondkända bälten är de väl ingen fara, men de känns skumt.. läser alltid beskrivningen nr de va ett tag sen ja flyttat stolen och ska byta plats eller bil.. men bäst får ja dit dom med 2punkts (ej rullande)
förresten, ska ev åka långfärdsbuss nästa månad, med dottern, och när hon va mindre va d inte så svårt då hade hon babyskyddet med bas, så de va inga problem, men nu är de urvuxet, senaste gångerna ja åkte fanns de vanliga 3punkts blten, men vet att de nån gång förr varit rullande 2punkts, är de helt ändrat numera att bussarna ska ha 3punkts, för rullande 2punkts får man ju inte sätta fast bilstolar med.. måste ju vara fler än ja som åker sånna bussar med småbarn,men inte vill ha dom i knät..