• thecarseatlady

Frågor och kommentarer om bildtråden(nr4)

Håll gärna denna bildtråd www.familjeliv.se/Forum-3-101/m50039495.html fri från diskussioner, så att den inte blir allt för lång och oöverskådlig!

I denna tråd får ni i stället kommentera bilderna och fråga så mycket ni vill!

Tack! :o)

• Svar på tråden Frågor och kommentarer om bildtråden(nr4)
  • Amlin
    tinis77 skrev 2010-11-15 20:20:40 följande:
    Kolla i mitt galleri ist, under barn i bil. Slipper du leta.
    Vilka härliga bilder! De där alla tre sitter på rad, är det volvon?
  • tinis77
    Amlin skrev 2010-11-15 20:24:37 följande:
    Vilka härliga bilder! De där alla tre sitter på rad, är det volvon?
    Tack! Ja, det är i volvon alla sitter i bak.
    *Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08* Isabell 8/1-10* martinas.myshowroom.se/
  • Amlin
    tinis77 skrev 2010-11-15 20:32:33 följande:
    Tack! Ja, det är i volvon alla sitter i bak.
    Det är min dröm. JAg är så åksjuk och ockå den som kör mest sällan. Hellst vill jag kunna sitta fram själv och ha alla tre bak...
  • Bambusa

en fråga, dottern är mittemellan två lägen på bältet, vilket är att föredra då, på graco cosmic comfort s ?? under axeln eller över?? känns som man behöver höjja nu, för nackstödet lixom blir nertryckt mot axlarna..

• norgesessan

Då hadejag höjt lite, om den ör i vögen för axlarna. Jag brukar testa båda sätten och kolla hur bältet sitter bäst. Min dotter är också (snart) 22 månader, och sitter i en Cosmic.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Bambusa
    norgesessan skrev 2010-11-19 14:21:56 följande:
    Då hadejag höjt lite, om den ör i vögen för axlarna. Jag brukar testa båda sätten och kolla hur bältet sitter bäst. Min dotter är också (snart) 22 månader, och sitter i en Cosmic.
    jo, jag har funderat på de jag med, tror ja tar in stolen och provar lite.. om man tar bort nackstödet ser man ju bättre.. ja dom är kanon,synd bara att den växs ur så snabbt.. den känns så ombonad och bra.. men i vissa bilar blir lutningen inge vidare och den tar plats.. men mittenbak funkar.. bara jobbigt för ryggen och lyfta in henne, vi åker rätt mkt, och många korta sträckor.. men vi får alla 3 bäst plats så...
  • Mistoffelees

Funderar på att köpa en Britax Multi Tech till sonen som blir 3 år i januari, vi har en Besafe isi kid nu och han väger nu 18 kg och har ju passerat viktgränsen för den stolen, han är 94 cm lång. Blir lillebror som får ta över den stolen istället.

Är Britax Multi Tech en bra stol?

• norgesessan

two way varar dock längre när det gäller rygglängd,

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
Svar på tråden Frågor och kommentarer om bildtråden(nr4)