• thecarseatlady

Frågor och kommentarer om bildtråden(nr4)

Håll gärna denna bildtråd www.familjeliv.se/Forum-3-101/m50039495.html fri från diskussioner, så att den inte blir allt för lång och oöverskådlig!

I denna tråd får ni i stället kommentera bilderna och fråga så mycket ni vill!

Tack! :o)

• Svar på tråden Frågor och kommentarer om bildtråden(nr4)
  • Finesse

Lade upp trådens första bild.. Ebba, 2 år väger 13 kg och är ca. 93 cm lång.

Ebba 071228
  • thecarseatlady

Tack Finesse! Skriv gärna in under bilden det du skrev här ovan, + vilken bilstol hon sitter i och i vilken bil den är monterad.  (det borde jag ju ha skrivit i TS också....{#lang_emotions_embarassed})

• cicci85

Hur lägger man upp bilder då? dags å lära sig kanske  

• Finesse

Kastade upp Ledilnaans bild.. hoppas det var ok..

Så här gör man (om man har firefox iaf).

Gå till bildgalleriet, högerklicka på bilden, välj visa bild

bilden visas då i ett eget fönster, välj markera allt (alltså ctrl + A), kopiera (ctrl + c)

å sen är det bara att klistra in bilden i inlägget, alla har nu plus och kan göra det!

Ebba 071228
  • cicci85

Wow, jag lyckades ska ta lite nya bilder nån dag oxå!

• thecarseatlady

Nå, nu har jag ändrat i bildtrådens TS. Eller lagt till ska man väl säga... Verkligen synd att man inte kan radera när något blir fel, inlägget blev ju så långt och råddigt nu... {#lang_emotions_frown}

Tack för förklaringen Finesse! Jag ska också ge det ett försök...

• thecarseatlady

Efter många om och men lyckades jag nu få in två bilder! Men VARFÖR ÄR DE SÅ SMÅ?? {#lang_emotions_yell} Inte är de klickbara heller! Jäkla, invecklade FL!! {#lang_emotions_yell}

• Finesse
    thecarseatlady skrev 2010-01-15 13:33:06 följande:
    Efter många om och men lyckades jag nu få in två bilder! Men VARFÖR ÄR DE SÅ SMÅ?? Inte är de klickbara heller! Jäkla, invecklade FL!!
    det beror på att din bild kanske är så liten?
    Ebba 071228
  • Joico

thecarseatlady: varför är inte ditt galleri öppet/sýnligt för oss? får vi inte se

• thecarseatlady
    Finesse skrev 2010-01-15 13:43:35 följande:
    det beror på att din bild kanske är så liten?
    Joico skrev 2010-01-15 17:14:04 följande:
    thecarseatlady: varför är inte ditt galleri öppet/sýnligt för oss? får vi inte se
    Gaaaah!! Det beror inte på något annat än att jag hatar datorer och inte har en aning om vad jag sysslar med!! {#lang_emotions_yell}
Svar på tråden Frågor och kommentarer om bildtråden(nr4)