• Finesse

Frågor och kommentarer om bildtråden(nr4)

Lade upp trådens första bild.. Ebba, 2 år väger 13 kg och är ca. 93 cm lång.

Ebba 071228
  • Finesse

Kastade upp Ledilnaans bild.. hoppas det var ok..

Så här gör man (om man har firefox iaf).

Gå till bildgalleriet, högerklicka på bilden, välj visa bild

bilden visas då i ett eget fönster, välj markera allt (alltså ctrl + A), kopiera (ctrl + c)

å sen är det bara att klistra in bilden i inlägget, alla har nu plus och kan göra det!

Ebba 071228
  • Finesse
    thecarseatlady skrev 2010-01-15 13:33:06 följande:
    Efter många om och men lyckades jag nu få in två bilder! Men VARFÖR ÄR DE SÅ SMÅ?? Inte är de klickbara heller! Jäkla, invecklade FL!!
    det beror på att din bild kanske är så liten?
    Ebba 071228
  • Finesse
    thecarseatlady skrev 2010-02-02 08:29:32 följande:
    Tack för bilderna stockrosen! Härliga bilstolar, båda två.... Jag kan absolut inte förstå varför de slutade tillverka Britax Eclipse!? Jag vill ju också ha en sån!!
    Vad var det som var speciellt med den?
    Ebba 071228
  • Finesse
    thecarseatlady skrev 2010-02-02 08:46:50 följande:
    ^^ Att den är så rymlig för stora barn, fast den har höga sidor. Den verkar också ge ett väldigt bra benutrymme åt barnet. Jag tänker mig den ungefär som en blandning av Two-way och Hi-way; Two-ways rymlighet, men Hi-ways komfort.
    Ok.. kanske dom tog bort den pga multi-tech..
    Ebba 071228
  • Finesse

Den översta bilden passar inte riktigt in.. men tänkte att ni kunde få se vilken skillnad det är

Ebba 071228
  • Finesse
    Theannapanna skrev 2010-03-15 19:42:13 följande:
    Sorry att jag skrev i bildtråden, tänkte inte så långt... Undrar vad det är för skillnad på Britax Hi-way och Britax two-way? Hur högt är det barnets huvud får gå över kanten?
    Skillnaden är att Britax Hi-way har mer sidoskydd, den har stödben och lägre rygg. Den passar bättre för mindre barn.

Britax Two-way har högre rygg, inget stödben å sämre sidoskydd (vissa tycker alldeles för dåligt själv är jag mest emot den för stödbenet ).

Den är urvuxen när öronen är över ryggstödet..
    Ebba 071228
  • Finesse
    thecarseatlady skrev 2010-04-27 23:14:02 följande:
    Tackar igen för bilderna i tråden! Alltid lika kul att se olika lösningar i folks bilar! Speciellt när det handlar om säkra, ordentliga bakåtvända bilstolar, och inga antika loppisfynd som man ofta ser i bilar annars...
    ja det är riktigt roligt..
    Ebba 071228
  • Finesse

Jag trodde ju att du menade att du ville ha bilderna i den tråden

Ebba 071228
  • Finesse
    AnLj skrev 2010-07-28 20:11:21 följande:
    Många har hi-way, vad tycker ni om den?

Vi funderar på den eller Besafe izikid3x. Är Besafen värd sina pengar? Är det någon som har bild på ett större barn i en besafe?
    Hi-way är jättebra.. tänk på att den är upptill 25 kg medans besafe bara är till 18 kg.. så jag skulle satsa på en hi.way.
    Ebba 071228
Svar på tråden Frågor och kommentarer om bildtråden(nr4)