• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Cahela

Cookie: ojdå. Hoppas det går bra och att ett lagom antal växer till sig. Vad sa läkaren?

Gift med A.
  • Kakor

Han sa bara att vi får ha tålamod och inte förhasta oss så ska det nog gå bra :) Många var så små att de säkert inte växer till sig. Ska bli intressant att se hur det gått tills på måndag.

• Mickes puma
    Kakor skrev 2010-01-28 21:38:16 följande:
    Han sa bara att vi får ha tålamod och inte förhasta oss så ska det nog gå bra :) Många var så små att de säkert inte växer till sig. Ska bli intressant att se hur det gått tills på måndag.
    Håller tummarna för dig!

Vi var i Uppsala igår och fick tillbaka ett ägg. Det första som tinades överlevde inte men det andra var helt intakt (4 celler kvar av 4) och det fick vi tillbaka. Ångesten började redan i "förrummet" efter insättningen, trots att man "vet" att ägget inte rinner ut... högst 13 dagar med ångest kvar, jag kommer nog att tjuvtesta ett par dagar innan (har packat ner två grav-test i packningen). Har lyckats pricka in resan så att om vi misslyckas kommer vi att hinna göra ett nytt försök när vi kommer hem (detta pga att min cykel plötsligt blivit 5-6 dagar längre).

Måste säga att jag tycker att personalen på CvL är underbara särskilt sköterskorna!

Hoppas att ni har det bra alla!!!
  • Piken

Grattis Mickes puma! Bra med en resa för att skingra tankarna kanske eller förhoppningsvis.

• DjurgårdsRutan

Mickes Puma, grattis till ruvarstatus. Håller alla tummarna.

Cookie 27: Lycka till på måndag.

Trevlig helg på er.

• Mickes puma

Tusen tack!
    Blir rörd över alla som bryr sig!

Jag hoppas att det gått bra för Embla82 idag och att cookie27 får poitiva besked på måndag!

• Embla82

Mickes puma, härligt att du är ruvare igen!! Ska ni åka till något varmare ställe? det är så man blir lite sugen på det när det är snöoväder ute...

Idag har jag varit på vul igen. Alla blåsor hade växt, så jag har fortfarande ca 30 stycken varav dom största kring 14-16 mm. Östrogenvärdet var tydligen högt så det blir ytterligare dossänkning idag och sen ignen sprutan alls imorgon. Sen tillbaka söndag.. men nu hoppas jag verkligen att jag går hela vägen till äp, känns skit om jag skulle behöva avbryta nu. 
    Cookie, hoppas dina ägg skärper sig lite och itne beter sig som mina. Det verkar vara en svår balansgång det här.
    Ha en trevlig helg tjejer!! 
  • Cahela

Embla: oj, det var jättebra att alla hade växt men som sagt trist (minst sagt) om du skulle behöva avbryta. Tar du bara orgalutran nu?

Gift med A.
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen