• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Cahela

För er som sprayar och får ont i huvudet så kan det bero på att sprayen pressar ner en långt i ens östrogenvärden vilket gör att man får ont i huvudet. När sprutorna kommer ökar östrogennivån och huvudvärken försvinner.

Gift med A.
  • Embla82
    Kakor skrev 2010-01-31 11:57:56 följande:
    Embla: Hur har det gått idag?? Håller tummarna!
    tack bra tror jag Det blir i alla fall äl-sprutan ikväll! Mitt värde hade sjunkit till 4400 (från 12000). Så det blir äggplock på tisdag. Både kul och läskigt. HOppas det går bra för dig imorgon!! Visst skulle du på vul då? 
    Anlo, välkommen hit Knasigt med puregonet, du borde ha fått tre ampuller då. Men om det räcker till på torsdag får du nytt recept om du ber om det. Men dom brukar skriva ut så att det räcker från början. Då låter det mer som apoteket har gjort fel. 
    Jobbigt med magbesvären, det borde inte vara sprutorna så tidigt men man vet aldrig. Jag tyckte mig ju känna av äggstockarna redan dagen efter första sprutan men min läkare sa att det är omöjligt. (Fast där håller jag inte med!).
    Cah, vad duktig du är som torkar huden innan. Vill minnas att jag kanske undrade det första gången jag tog sprutor men sen har jag inte haft en tanke på att sprita av ytan. Hmm... har i alla fall alltid tvättat händerna innan. 
  • Embla82

Mickes puma... å det låter underbart med thailand!! Ha det så himla skönt  

• Embla82
    DjurgårdsRutan skrev 2010-02-01 07:44:09 följande:
    Embla 82, lycka till på ÄP på tisdag. Håller tummarna.Ha en bra måndag allihopa.
    tack tack
    Hur går det för dig? väntar du på mens nu så du får börja spruta?
  • anlo24

Hej tjejer.

Jag pratade just med CVL.

Man behöver inte sprita huden.

Apoteket hade läst receptet fel, skulle vara 3 ampuller.

Att jag fortfarande har mensblödningar beror nog på att slemhinnan är skör o tunn. Detta pga låg östrogenhalt. Och det kommer att sluta nu när jag börjat med sprutan och östrogennivå stiger och slemhinnan börjar byggas upp igen.

Ang min mage o diareér så trodde hon på nån magbakterie. Men jag tror mer att det hänger ihop med magonten. Kan inte bli överstimulerad så fort.

Ska nu gå iväg till apoteket och försöka att få ut mer medicin...

Kram AL 

• Mickes puma
    Embla82 skrev 2010-01-31 20:26:06 följande:
    Mickes puma... å det låter underbart med thailand!! Ha det så himla skönt  
    Ska tänka på dig som ligger på CvL när jag är på Arlanda {#lang_emotions_wink}
    Superstort lycka till!!!
  • DjurgårdsRutan

Embla 82:Japp jag inväntar mensen nån gång i mitten av Februari, sen börjar även jag spruta. Snart är väntan över ;) 

• Mickes puma

cookie27, håller tummarna, hoppas att det gått bra idag!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen