• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Cahela

du får berätta vad herr H sa idag Embla. Vi vill veta allt:)

Gift med A.
  • Embla82

cah, nej jag tar ju spray nu. Blev långa metoden denna gång. 

Skrev lite i bloggen om du vill läsa, men H sa väl inte så mkt mer än att det är lite osäkert iom att det är så många blåsor. Så det gäller alltså att värdet sjunker till på söndag. Nu blir det soffan!! har börjat skaka, man mår rätt konstigt av det här {#lang_emotions_undecided}
    Trevlig kväll!!
  • Cahela

Embla: läste din blogg. Satt sen och letade i trådar från 2006 när jag gjorde min första IVF när jag blev så ÖS. Då hade jag värden över 10000 om jag inte missminner mig?
    Jag hoppas iaf att du får fortsätta men att du inte blir alltför dålig för det är HEMSKT!!
    Kram till dig och jag känner med dig.

Gift med A.
  • Embla82
    Kakor skrev 2010-01-29 19:18:14 följande:
    Embla: Hoppas att det blir ÄP! Lycka till på söndag :)
    ja vi får se! Vi verkar lika svåra du och ja, hoppas det ser bra ut på måndag för dig nu då så att du får ta äl-sprutan.
    Jag fortsätter att må illa och är rätt rädd för hur ajg kommer må om dom ger klartecken för äl-sprutan. 
    Cah, ja må sämre än jag redan gör är det sista jag vill, men det känns oundvikligt på något sätt om jag nu får gå vidare. 
    Hur mår du? Kram
  • Cahela

Embla: ja, jag förstår din rädsla för ÄL-sprutan. Jag mår ok. Har ont i huvudet, drack 2 glas rödvin igårkväll o det är mer än mitt huvud klarar av. Har min gudson och hans lillasyster här ons-sön för dras föräldrar håller på och skiljas och flytta isär nu. Min bonusdotter är oxå här så det är fullt ös kan man säga. Bonusdottern ska ha 6-års kalas idag som jag har ordnat så snart är det ännu mer ös här. Jag är jätteglad att jag får uppleva detta. Igår somnade baren i min famn en och en och då förstod jag vad jag kämpar för.

Gift med A.
  • Cahela

Haha, barnen somnade en och en min famn och inte baren{#lang_emotions_sunny}

Gift med A.
  • Embla82

Cah, åh det lät jättemysigt! Hoppas ni får roligt på kalaset, både små och stora

• Cahela

embla: det är jättemysigt! Nu är kalaset slut och jag med{#lang_emotions_surprised} Nu kommer min kompis och hennes man hit (föräldrarna till gudsonen och lillasystern). De ska äta middag här och sen ska barnen sova här en natt till. Imorgon är det födelsedagsfika med min familj och A:s föräldrar för lilla E (bonusdottern). Jag dukade rosa (min älsklingsfärg) till kalaset idag, E hade beställt en Kittytårta vilket hon fick även förra året. Barnen lekte och hade jättekul på kalaset och jag har skurit pannkakor, diskat, plockat, torkat barn, plockat ännu mer, schasat in alla ungarna på E:s rum i omgångar. Ja, det är mkt liv här nu och jag älskar att ha barnen runt mig.

Gift med A.
  • anlo24

Hej alla tjejer.

Jag vill gärna hänga på er tråd om det är ok. {#lang_emotions_smile}

Går också på CVL. Känns lite extra tryggt att prata med er som känner till kliniken.

Vi har börjat vår första IVF. Jag har sprayat sen 9/1 och började med mina sprutor igår. Ska på VUL på to.

Lycka till vidare!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen