• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • tiamant

Embla82: Jag är på dag 4...och nu ser jag i kalendern att jag ska ju på vul på onsdag, inte tisdag. På dag 2 har jag för mig att jag började få känningar i äggstockarna. Vi har nyligen flyttat och kylskåpet är ett gammalt 80-tals kylskåp. Det har pendlat mellan 1,5 grad till 9 grader, så jag är lite nojjig att alla medicin jag förvarar där ska ha tagit skada. Håller tummarna för dig att du ska få många fina äggblåsor på VUL.

• Cahela

tiamant: det viktigaste är att medicinerna inte fryses så det är nog ingen fara med medicinerna.

Gift med A.
  • Embla82

piken piken piken, ska du testa imorgon?? Jag ska tänka på dig!!! Hoppas verkligen på ett plus nu för din del, så får du sprida lite glädje i tråden imorgon kram lycka till!

tiamant, nu när du börjat spruta kan du ha puregonet i rumstemperatur.
    Imorrn bär det av till uppsala för vul. Nog fasen måste det hänt grejer eftersom jag känner så mkt redan.
  • Piken

Jo, mina vänner, imorgon ska det testas, antar att det inte blir mycket
    till sömn inatt{#lang_emotions_smile}.

Det är och har varit asjobbigt, och så önskar jag att ni är där snart med, helt sjukt egentligen. Det går kanske över eller?

Embla82: Lycka till imorgon, håller tummarna för er!

• Kakor

Embla82 & Piken: Lycka till båda två :)

För mig blir det VUL på torsdag men jag känner ingenting så jag är rädd att dosen är för låg :(

• Mickes puma

Piken: Håller tummarna för dig imorgon! Önskar att du plussar fett!

Embla82 och cookie27: hoppas att era vul går bra och att det finns många (dock inte för många) växande blåsor!

För mig verkar det som om det hjälpte att gnälla av sig igår. Imorse var där en glad gubbe på testet, så på tordag ska jag till CvL på FET :) Är så himla nervös, för man vet ju vilken ångest som ligger framför en i två veckors tid efteråt...

• Piken

Mickes puma: Grattis och välkommen till ångesten!! Det är hemskt, grymt, iaf den andra veckan.

Plussade!? Drömde om det inatt att det andra strecket var starkare än förra gången, och så var det. MEN den gången jag lyckade plussa fick jag ma mellan vecka 5-6 och det kom ut i vecka 6-7, så jag känner en enorm ångest än! Det enda som glädjer mig att att den lilla eller de två små faktiskt har fäst sig. Är så rädd, så rädd!
    Hur kan man leva som vanligt nu, det bara inte går....

• DjurgårdsRutan

Stort Grattis Piken, vad underbart att du plussade.

Lycka till på Vul i dag Embla.

Ha en bra dag i kylan. Här är det -17, burr.

• Mickes puma

STORT GRATTIS PIKEN! Förstår att du ff känner ångest trots plusset, speciellt om du fått ma tidigare. För mig hängde ångesten i ända till v 10 trots vul som visade pickande hjärta...

Embla82 Lycka till idag!

Ha det bra allihop!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen