• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Embla82

Cah, nej det var torbjörn som gjorde äp. Första gången jag träffade honom, men han var väldigt duktig måste jag säga. 

Piken, nej jag körde puregon denna gång också. 
    Dom ringde idag från klinken. Av mina fem var bara tre mogna och ett har klarat befruktning. Så att om allt går som det ska går jag i alla fall till et. 
    Men det känns helt ok i alla fall, det blev ju lite fel från början den här gången. Men jag hoppas på det här lilla ägget nu, tänk det vore väl otroligt om det skulle funka denna gång när jag bara fick ett ägg befruktat, jämfört med förra gången då jag fick ut 17 ägg... 
    Hhoppas, vad skönt att äp gick bra för dig!! Ska du våga ringa imorgon och höra hur befruktningen ser ut? 13 st är ju ett jättebra antal att få ut. Hoppas du inte har för ont i magen nu bara. 
    Cookie, din tur imorrn va? håller tummarna!
  • anlo24

Stort GRATTIS Embla. Då var det förhoppningsvis värt mödan. {#lang_emotions_smile}
    Får du ET imorgon?

Kram AL

• Cahela

Embla: Jag håller tummarna för att det är ett guldägg.

Gift med A.
  • Piken

Embla82: Jag säger som Cah, ett guldägg måste det vara!

Grattis till skörden hhoppas!

Cookie27: Då håller jag tummarna imorgon.

Cah: Börjar det bli dax för dig snart?

• Cahela

piken: Jag ska till kliniken 16 februari och bli visad hur menopur funkar. Sen så fort mensen kommer kör vi igång på första mensdagen.

Gift med A.
  • anlo24

Har nu varit på mitt första VUL.

Hade 5 blåsor på hö sida. "Var på gång på vä". Inväntar nu provsvaret. Evt blir det nytt VUL lö el må. Och om jag ska höja dosen. Han var nöjd med resultatet.
    Men det tror att jag han bara sa för att muntra upp mig. Har känt på mig att jag skulle ha få ägg eftersom jag känt så lite i magen.

Prel ÄP tis-to nästa vecka. Tidigare har jag hoppats på to men nu känns det som ett misslyckande... Man är ju knäpp... Hihi.

Berättade om min h-värk. Sa att det var en biv på sprayen. Kunde byta till en annan men det är lite sent nu när jag är så långt kommen i beh.

Trots mina blödningar så bygger slemhinnan på sig som den ska. {#lang_emotions_smile}

Hur har det varit för er?

Kram AL

• DjurgårdsRutan

Embla 82: Klart att det är ett guldägg, håller alla tummarna nu.  

Hhoppas: Grattis till fin äggskörd.

Cookie 27: Tänker på dig i dag, hoppas det gick bra.

Anlo 24: Håller tummarna för att blåsorna växer till sig. Ofta så behöver ju dosen korrigeras.

Ha en bra dag allihopa. Kram 

• Kakor

Tack för att ni tänkt på mig! {#lang_emotions_smile}

Nu så har jag hämtat mig från ÄP, det var en märklig upplevelse. Det blev 11 st ägg!  Hade Torbjörn som jag har haft mest och det kändes tryggt.
    Fick ganska ont nu efteråt men fick med mig lite medicin hem så nu sitter jag i soffan och tänker sitta här resten av dagen :) Ska bli spännande att se om något av äggen blir bra men det borde ju vara något som tar sig ordentligt hoppas jag. Ska ringa i morgon eftermiddag och det blir ET på lördag.

Embla: Hur har det gått idag??

hhoppas: Hur har det gått med äggen? Har du fått besked?

anlo: Då har du kommit igång i alla fall! Skönt att det tar sig så smått :)

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen