tack alla ni!
Jag är genuint tacksam för allt stöd som visas mig och min familj. jag vill att folk visar sig och inte håller sig borta - det är lite olika hur folk regerar märker jag. En del hör av sig med en gång medans andra inte vill störa - alla är ju olika och regerar olika i en situation av sorg. men jag har ett stort behov att ventilera mina tankar hela tiden och vill verkligen att folk skall höra av sig.
Min lillebror kom i onsdags. Han mår som förståligt otroligt dåligt över att han inte var här, och det är ngt som kommer följa honom resten av livet. Men jag vet att mamma hade inte velat ha honom där. Han var hennes minsta, hennes baby som alltid skulle skyddas. Vi fick ju inte berätta för mkt om hur sjuk hon var för att hon inte ville att han skulle oroas.
Jag är väldigt glad över att jag satt hos henne när hon dog men samtidigt är det bilder som aldrig kommer lämna mig - det var fruktansvärt. En extrem känsla av panik och maktlöshet - det ända jag ville var att få känna hennes armar krama mig en sista gång, hennes hand trycka min hand, någonting - ett tecken på att hon visste att vi var där och att det var ok för henne att gå.....
ledsen nu, det går verkligen upp och ner.....
mamma - du fattas mig.....