hej på er
just idag är en bra dag, känns ok. igår var jättejobbig. det går väldigt upp och ner...
har börjat skola in millie idag, känns jättebra. hon fann sig tillrätta med en gång så det kommer gå fort, hon skall sova redan på onsdag.
ledig är jag definitivt inte, just nu är det enbart en nackdel att vara egen företagare. Jag har 2 jobb denna veckan varav det ena är till rabbinen ihop med biskopen - ngn internationell ungdomsförening. jag kan bara inte låta sånna jobb gå till ngn annan - mamma hade definitivt inte velat det. Men i torsdags tackade jag nej till ett jobb som skulle vara samma vecka som begravningen - där går gränsen kännde jag.
Jag måste säga att jag nästan är lite imponerad av mig själv - många andra hade nog gått in i väggen för längesen....men jag känner ju verkligen att det inte är meningen att livet skall vara så här jobbigt - inte ens jag orkar hur länge som helst.
funderar på att se om jag kan åka på spa en natt under våren, om jag har råd. kanske åka helt ensam....fast jag har väl häcken full hela våren....
just nu längtar jag jättemkt efter min brors lilla bebis som skall komma vilken dag som helst nu - ett nytt liv, med allt det magiska det innebär. Detta lilla barn kommer alltid ha en speciell plats i vår familj. Hon som kommer med glädje mitt i all sorg....