tack ska ni ha - ja det var en pärs, men det gick och jag har fått mkt beröm och positiv feedback, känns bra..
känner mig ananrs rätt låg just idag - en månad har gått nu sen jag kramade mig fast vid mamma när hon drog sina sista andetag....känns fortfarande väldigt overkligt....
men jag har blivit faster igen - äntligen, 3 veckor över tiden. Skall träffa henne idag, min mammas femte barnbarn....
och min bror har inte muskelreumatism utan en sjukdom jag inte kommer ihåg namnet på men som drabbar lungor och bindväv. han kommer till 90% bli bra och det var ju väldigt bra nyheter, kan komma tillbaka dock.
jag sitter och försöker samla mod till mig att ringa en psykolog vid bvc, har ju tidigare blivit erbjuden hjälp med ella men inte tagit det, men nu går det inte längre. Nu har vi levt med flertaler raseriutbrott dagligen i över 1,5 år och jag tycker man ser tecken på vissa tvångsmässiga beteenden hos henne - och jag orkar inte mer....hennes humör och raseri påverkar ju oss alla och när läget är som det är i vår fmailj; trångbodda, halvtaskig ekonomi, halvtaskigt förhållande och sorg och tragedi ovanpå det så känner jag nu att det går inte längre.....jag måste få hjälp med henne innan det går för långt....
ja ja, först kaffe......
kram till er...