ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Villsågärna: Härligt att det händer grejer. Vad bra att ni lyckats att ha lite skoj mitt i denna resa. Tror att många glömmer bort att leva när man kämpar så hårt för att få till ett barn.
Du frågar om tips inför Kurator/doktors besök, mitt är att var dig själv. Vårt besök hos kuratorn kändes mest som att hon ville få fram att det är viktigt för barnet att veta hur det kom till. Vi var oxå nervösa inför kurators besöket, det ångrar jag i dag, för det var verkligen inget att vara nervös för.
Vinterprinsessa: Grattis !!! Försök att njut även fast det är svårt att göra det i början.
Skönt att se att vår tur-tråd fortfarande håller i sig.
Sitter och softar i soffan och har en hickande bebis liggandes i sin babysitter. Haft en kompis här i 5 timmar som passat tjejen så jag har kunnat tvätta, byta lakan och laga mat. Så skönt med lite hjälp i bland. Allt är bara bra med oss.
Bette: Vad ska ni hitta på sista helgen utan barn? Nu är det verkligen bra nära... pirrigt va?!
Ha en skön fredag kväll. Kram från Mjölkcentralen
Hej allihop!
Hoppas det är bra mer er & att ni får en mysig helg & en fin första advent!
Bette- oj, vad spännande att det är så nära för er nu! Känslorna kommer svämma över för dig Hoppas allt går bra!
Kram
Hej allihop!
Hoppas det är bra mer er & att ni får en mysig helg & en fin första advent!
Bette- oj, vad spännande att det är så nära för er nu! Känslorna kommer svämma över för dig Hoppas allt går bra!
Kram
Tryckte faktiskt bara en gång.. men men! Tillägger att maken snart kommer hem med en nyinförskaffad barnstol från IKEA. Ska bli spännande att se om A tycker om att sitta i den. Han är stadig i famnen, men inte på golvet- så vi får se hur det går. Hej Hopp
Tryckte faktiskt bara en gång.. men men! Tillägger att maken snart kommer hem med en nyinförskaffad barnstol från IKEA. Ska bli spännande att se om A tycker om att sitta i den. Han är stadig i famnen, men inte på golvet- så vi får se hur det går. Hej Hopp
Jo nu börjar det bli lite pirrigt, spännande och se vad det är för individ som kommer ut. Så underbart det ska bli.
Emmy: Härligt med ny barnstol.
Hoppas att alla får en riktigt trevlig helg och första advent.
Kram
Bette
Bette: Jösses tisdag är det ju snart. jag hoppas att snittet blir en fin upplevelse och att allt flyter på