ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Härligt att det är bra aktivitet i tråden. Jag har varit dålig på att skriva på sistone. Det beror på att jag är så trött på att sitta vid datorn när jag kommer hem från jobbet. Sitter nämligen vid datorn under hela arbetsdagen.
Tänker på dig Bette och hoppas allt är bra med er.
Estra, mitt illamående är också mycket bättre nu, det vände efter 12-13 veckor för mig. Det var några dagar då jag inte alls kände mig gravid och det känns ju konstigt. Nu har jag ganska mycket känningar i livmodern sedan flera veckor, det drar och så. Jag tror att jag kanske har lite känningar från den lill*. Jag tycker att det kliar till ibland på insidan av magen när jag vilar. Det är skönt att slippa vara sådär trött och illamående som jag var i början. Imorgon ska jag till MVC på ett UL, är i v 15, så det är ett extra, istället för KUBB. Lite nervös kommer jag nog att vara, det är ofrånkomligt.
Kram till alla mammor och blivande mammor!
Mådde lite illa på mornarna om jag inte åt nåt och det var allt.
Estra Ja det vore hemskt om du fick en BM som inte inger förtroende. Håller tummarna för att du får en BM som du tycker är bra.
Amelie: Naturligt att känna sig nervös, men du ska se att allt ser tipp topp ut vännen. Ang känningar i magen ska det väl vara vanligt, är ju faktiskt något som växer så det knakar i magen på dig!
MissMaple: vad skönt att "bara" må illa på morgonen
Det gick bra på UL idag. Det finns en liten bebis därinne som lever och växer som den ska. Det känns helt otroligt att detta händer mig. Jag ska bli mamma i maj.
Hoppas ni som fortfarande kämpar snart får uppleva detta. Det är ni så värda!
Vilket härligt väder det har varit idag, med sol och frisk luft.
Lycka till hos BM imorgon Estra!
Grattis Amelie och lycka till Estra - kramar även till alla er andra!!!
Idag fick vi beskedet att vår donator definitivt är godkänd - hon har fått brevet från Huddinge nu och vi är ju kallade på läkarbesök nästa vecka!! Det är helt underbart Hon kommer att donera till oss och vi får alla ägg vilket också känns jätteskönt - då ökar ju också oddsen. Fatta att vi fått tag på en tjej här på FL som kommer att hjälpa oss fastän hon inte känner oss alls - hon har ett sånt oerhört stort hjärta att vi inte kan tro att det är sant!!! Känns som en superjulklapp!!! Längtar till mars då vi prel ska sätta igång Kram
Hej Mammor/ blivande mammor!
Grattis Amelie S till lillbusen som lever runt där inne!
VillSåGärna- Grattis! Härligt att donatorn är godkänd, nu är hjulen i rullning! Mars är runt hörnet, härliga julhelger kommer under väntans-tiden!
Nu börjar sonen bli trött, ska ta upp honom i bärsele. Manduca rekommenderas till alla, jättebra bärsele!
Kram till er!
Ville bara berätta att jag med har gjort en ÄD på huddinge(är evigt tacksam) och om 21 dagar är det BF el så blir jag igångsatt den 27.
anirac1- Grattis & Lycka till med förlossningen! Du har så mycket att se fram emot!
Kram