ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Hej på er,
Hoppas att alla mår riktigt bra. Imorgon bär det av till sjukhuset, nu börjar det bli riktigt pirrigt.
Emmy: Bra tips att ha en mjuk matta som de kan ligga på.
Pricken: Hur går det för dig med parveln?
AnkieG: Hoppas att allt är bra med blodtrycket, det är snart dags för dig också, så spännande.
Estra: Hoppas att det går bra för dig hos bm. Du får väl höra med de vad de tycker att du skall göra, om du skall göra NUPP/KUB.
Kramar
Från en pirrig Bette
Lycka till Bette . ska tänka på er i morgon =) vilket fint datum tycker jag . Kram kram
Bette hoppas du får sova inatt. Själv la jag mig tidigt för att vara utvilad och det slutade med att jag sov en timme på hela natten.
Hej på er!
Bette- nu kanske du har din lille hos dig! Åh, vad härligt! Tänker på dig & hoppas allt går bra i dag. Kram!
Hoppas allt gått bra i dag Bette
Lill-Pricken mår fin fint, gått upp bra i vikt. Hon sköter sig också bra, så jag har inget att klaga på. Men jag undrar vem som kommit på ordet föräldraledighet? Vad då ledighet???? Jag jobbar hårdare än någonsin, och inte kan jag gå hem från jobbet heller. Det är verkligen ett heltids göra med en bebis. Men det är underbart mysigt också.
Jag hoppas oxå att allt gått bra för er idag Bette och och du nu är världens lyckligaste mamma!
Pricken: Ja det är ett ganska skumt ord faktiskt, skulle även kunna betyda att man är ledig från att vara förälder. Hursomhelst, vad skönt att lill-prickis växer och frodas.
Jag hoppas allt har gått bra och att ni nu i lugn och ro får lära känna er son (för visst är det en pojke?)
Måste fråga hur det var för er med illamåendet. Är nu i vecka 11+1 och har klarat mig utan postafen i flera dagar utan att må blää!! Visst brukar det värsta illamåendet ge sig vid denna tidpunkten? Jätteskönt att kunna äta som vanligt men samtidigt blir man orolig då man inte känner av graviditeten lika mycket längre.
På torsdag är det inskrivning, hoppas jag får en bra BM.