ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Har ni fått reda på donatorns ålder? tänkte på detta med KUB test.
Hej på er!
Vi har varit på promenad i regnet. Adam tar en extra lång fm-lur i vagnen. han vaknade inte när jag klädde av honom. Tröttis.
Pricken- Ja, det tar tid med amningen i början! Jag var beredd på det, men trodde aldrig att han kunde äta non stop så länge. Rekordet blev 9 timmar utan paus! Jag hade tur att maken var ledig 6 veckor (inkl sommarsemester). Han fick hämta mat till mig, vid något tillfälle satt han & matade mig t.o.m. Ler vid minnet Det där med blöjor är en hel vetenskap.. Vi hade Libero först & var nöjda, sen började de läcka bajs i ryggen. Då gick vi över till Huggies, de funkade mot bajskletet men läckte urin i stället. Nu kör vi med Pampers Active Fit, de funkar jättebra nu. Det blir säkert fler byten längre fram.
Hej Miss Maple! Ja, nog har jag suttit & gråtit av lycka när jag tittat på sonen min. I början var det nästan dagligen, som du skriver. Men, jag kan fortfarande bli alldeles överväldigad av kärlek. Senast i går kom det en liten tår i ögonvrån när jag satt & åt lunch & Adam låg på golvet bredvid i ditt babygym. Min mamma älskar mig & min bror till vanvett & blir alldeles överlycklig när vi ses (hon bor 20 minuters bilfärd bort). Äpplet kanske inte faller så långt från trädet...
Nu vaknar sonen. Kram!
Hej igen, det var bara ett dröm-skrik. Sover fortfarande.
Estra- Min donator är (var) 30 år. Vi valde att inte göra KUB. Någonstans kände jag att jag inte kan ta beslut om fostrets vara eller icke vara efter vår långa kamp mot barn. & 30 är ingen hög ålder riskmässigt heller.
Jag gjorde KUB för jag ville få bekräftat att det är någon därinne som växer och gror.
Bette
Grattis, grattis, grattis, Pricken!!! Skönt att det lilla underverket uppväger den hemska förlossningen! Att träffa på såna där ragator är verkligen en av mina värsta nojjor när det gäller förlossningen, jag hoppas att det inte finns så många och att den du råkade på får byta avdelning. Man är ju verkligen i en oroligt utsatt och utlämnande situation som födande kvinna. Men men, det viktigaste är ju att lilltjejen är här nu och att ni mår bra bägge två. Kram!!
Min donator var 26 men jag gjorde KUB ändå bara för att få veta att allt så långt såg bra ut.
Min donator var 32 och jag gjorde inte kub.
Tack pricken för alla bra tipsen, de kommer nog till användning förhoppningsvis snart för jag är så nedrans trött på mina ben. Magnus Samuelsson kan slänga sig i väggen.