• Jenni80

Är det OK att gå naken framför sina barn?

Hur tycker ni och hur gör ni?

Nakenhet är naturlig, men är det så naturligt att gå naken inför sina barn? Isåfall tils när, hur gamla får baranen vara inna man som mama och pappa bör behålla trasorna på och inte går naken i hemmet, eller framför dem?

Är det bekvämt att gå naken framför sin 12 åriga son, eller dotter?

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Är det OK att gå naken framför sina barn?
  • Tyche82

Vi går ofta nakna och sover nakna (samsover) och kommer fortsätta göra det. Skulle barnen tycka att det är jobbigt så kanske vi omvärderar.

• momster

Känns det oki för en sj så är det klart att man kan gå naken, samtidigt som man inte ska göra det om man känner obehag.

• pepsigirl

jag minns när mina kusiners pappa alltid gick naken när vi var mindre och jag sov över där, vad jag tyckte det var otrevligt och genant.....ok om han gjorde det när de var ensamna men när de har andra barn där så NEJ TACK!
    Jag hade INTE gillat det som förälder faktiskt om det hade gällt mina barn!

Counting all the asholes in the room.....
  • Merveilleux

Är uppvuxen med att min mamma sprang omkring med morgonrocken öppen så att allt fladdrade. Mådde inte ett dugg dåligt över det.
    På stranden, badhuset, efter dusch, när jag sover är jag självklart naken och inget som barnen här hemma reagerar över.

My home is where my rump rests.
  • mama no1

Ja absolut! Inget ska behöva gömma nåt så naturligt som sin kropp!

♥ Jesper 031105 och Mina 090520 ♥
  • Neko

Jag tänker inte på det alls, har en treåring.

Kanske skulle börja tänka på att inte vara naken om det inte absolut krävdes ifall han när blir äldre blir generad och tittar bort och visar att han tycker det känns konstigt. Annars så kommer jag nog inte ändra mej heller.

• carola1977

Ja.
    Om de säger ifrån när de är äldre får man väl respektera det. Skulle inte gå naken inför andra barn hemma, även om man gör det i badhuset.

• Marma

Alltså ja så länge barnen inte stör sig av det. Vi komme rju gå nakna så länge våra barn inte stör sog på det som brukar komma vid 10-12år ålder gissar jag på. Hade en kompis som till o med duschade med sina föräldrar till hon var runt 10.

• High Heel Bitch

Varför skulle det inte vara det?

• Natosh

Yes

Väntar med spänning på första nejet...

Svar på tråden Är det OK att gå naken framför sina barn?