Zack o Bella skrev 2009-08-07 08:24:28 följande:
Perverst tycker jag..
kotka skrev 2009-08-07 08:14:45 följande:ja varför inte? jag och mina föräldrar kan utan problem visa oss nakna. inte så att man går omkring naken, men om man har duschat, eller byter om osv. inget konstigt alls i min familj. jag är 27 och mina päron över 60. såhär har det varit hela tiden och jag antar att det är därför jag har fått en avslappnad inställning till nakenhet.
tycker inte alls att de är perverst att man kan byta om framför sina föräldrar. Kanske inte skulel stå helt naken framfrör min pappa. Vi har alla oliak uppväxter.
jag skulle inte byta om framför min pappa eller manlig släkt, för ja känenr mig obekväm o dem blir skenerade. Men framför mamma o andra nära släkt går de hur bra som helst.
Går naken ibland framför min son på 2 år, inge konstigt med de. Men skulel hanbli skenerad skulel ja sluta. Oftast blir de att man går runt i trosor bara. Nakenhet är en naturlig sak, så varför ska man inte kunan gå runt naken framför andra?
bara man tar häänsyn tilld e andra är de helt okej för mig. Man kan ju klä på sig lite om de är jobbigt för andra att se ens kropp.