Inlägg från: sthlmstjejen |Visa alla inlägg
  • sthlmstjejen

Augustibebisar 2008, del 8

lille: skönt att han inte äter på natten iaf! F har inte napp men hon letar efter sin Ior då o då under natten. Men de är väl inte tillräckligt stora för att sova riktigt lungt heller.

Idag börjar de stora dagis igen, ska bli skönt, även om sommarlovet har varit bra det också

• sthlmstjejen

Vi har en Carena-syskonvagn, inte sulkymodellen utan den andra och jag tycker att den är jättebra! Visst, den är klumpigare en Scootern (enkelvagnen) men en syskonvagn är väl alltid lite klumpigare? Dessutom är den jätteenkel att fälla ihop! Rekomenderar den verkligen!

Känns lite skumt att jag också skulle varit gravid i vecka 15-16 men samtidigt känner jag att jag inte skulle orkat... dessutom ska vi ha 4 barn och inte fler och då vill jag kunna njuta av gravven o bebisen eftersom det blir sista gången.

• sthlmstjejen

jucea: ni MÅSTE ha en syskonvagn, så är det bara Jag använder fortfarande min och då var mellan 19 mån när han blev storebror.

Lina: Vi använder fortfarande våran syskonvagn och sälja vill jag inte, än iaf

luzor: Duktig tjej!!

• sthlmstjejen

Mareld: Hoppas att ni får det trevligt och skönt att ni kommer iväg och får lite tid tillsammans!

• sthlmstjejen

Grattis Myra!!!!

Melva: Vad mysigt det såg ut Och kul att ni funderar på att göra om det igen, det är ju billigt att tälta. Själv är jag för bekväm för att göra det men som barn tältade vi mkt och jag älskade det.

Stackare som fortfarande har pms, mitt humör är ganska bra just nu

heidi: Hoppas att ni lyckas bli gravida då har ju de stora varandra och ni kan sitta och amma de små

• sthlmstjejen

Grattis Ebba!!

missH: Säger som lille ni kanske borde kolla upp om han är allergisk mot nåt och om han inte är det kan det vara bra att använda sig av någon sömnmetod. Nu är han ändå 1 år och borde kunna sova bättre än vad du beskriver att han gör. Man behöver ju inte använda sig av någon "skrikmetod".

• sthlmstjejen

Här är allt bra, F sov hela natten för första gången så vällingavvänjningen har gjhort sitt! Superduperskönt!! Blev chockad av att vakna kl halv sex och sovit en hel natt utan att vakna, har inte hänt sen jag blev gravid med mellan!!

• sthlmstjejen

lille: tyckte också att huset var jättefint och stort! Bra nu när ni ska bli fler Hoppas att ni kan köpa det för det är ju inte alls bra att bo bland mögel, usch!!

Lina: Fräscht hus det där! Ska ni buda också eller? Spännande isåfall

Angående boende önskar jag att vi också hade råd med en ville men jag sitter och tittar på bostadssnabben här istället för att hitta en 4a, kommer ut då o då i området och gäller det att vara först

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8