Vilken maträtt har du fått mest uppskattning för?
Ge mig receptet på det du bjudit på och som du fått mest uppskattning för...Så att jag också kan få lite uppskattning!
/Elin
Ge mig receptet på det du bjudit på och som du fått mest uppskattning för...Så att jag också kan få lite uppskattning!
/Elin
För att variera den klassiska potatisgratängen kan man med fördel tillsätta svartrötter och chevré! Den är alltid uppskattad när den bjuds här hemma. Hittade receptet i Coops reklamblad i påskas. Kan det inte utantill, men jag höftar alltid.
Fler recept...???
Favoritar!!
Den här fisksoppan med saffran och vitlök brukar vara uppskattad när jag bjuder på.
lena-makeaheadfood.blogspot.com/2011/11/fantastisk-fisksoppa-med-saffran-och.html
samma med de här oxrulladerna med parmaskinka, soltorkade tomater och basilika i gräddig balsamvinägersås
lena-makeaheadfood.blogspot.com/2012/01/oxrullader-med-parmaskinka-soltorkade.html
Kan inte nån komma hit och laga lite god mat till mig? Blev helt sugen av att läsa en massa recept (trots att jag varken äter kött eller fågel) men har ingen ork att handla eller laga mat igen (blir nog pannkakor eller sushi).
Återkommer nån dag med mina bästa recept
Grillade 4 timmars revbensspjäll, det brukar resultera att ingen säger någonting i en halvtimma när dom äter.
Och sen när de är klara så stönar de lite lätt då och då.
Hur grillar man revbensspjällen, vilken sort o vilken smaksättning?? Låter smaskens men vill ha receptet. :)